اخبار ورزشی

قلعه‌نویی: گل گهر باید به خودش ببالد/ وقت کشی کردن برخلاف روحیاتم است

سرمربی گل گهر می‌گوید باشگاهش باید به خودش ببالد که به یک باشگاه واقعی تبدیل شده و به فوتبال خدمت می‌کند.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل مس کرمان اظهار کرد: خوشحالم تیمی درست کردم که ایران از فوتبال این تیم دارد لذت می‌برد. باید بازیکنانم را به خاطر این فوتبال زیبا ستایش می‌کنم. خوشحالم که تماشاگران کرمانی‌ هم بودند. با حضور بانوان شور بازی‌ها بیشتر از این خواهد شد. گل گهر سیرجان باید به خودش ببالد که به باشگاه واقعی تبدیل شده است و به فوتبال خدمت می‌کند. مدیران خوب کار می‌کنند و به جایی رسیدیم که فوتبال زیبا بازی می‌کنیم. به دنبال وقت کشی نیستم. امروز صحنه‌های عجیبی دیدم. توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شد.
او ادامه داد: یک موقعیت ندادیم اما دو گل خوردیم و توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد. مس کرمان تیم دونده و سخت کوشی است اما از نظر امید گل بهترین بازی را ارائه دادیم. این‌که بتوانید اینگونه گردش توپ داشته باشید بسیار خوب است. ساختار دفاعی مس کرمان هم خیلی خوب بود. بازی قبل به استقلال یک موقعیت هم ندادند اما تیم ما امروز خیلی خوب بود. حق ما این بود که بازی را ببریم. در دو بازی گذشته حق ما برد بود اما لذت فوتبال را نمی‌گیریم. وقت کشی کردن برخلاف روحیات من است
سرمربی گل گهر با بیان این‌که پارسال از مظلومیت و امسال از کیفیت این تیم صحبت می‌شود، گفت: همه از فوتبال گل گهر لذت می‌برد و برای ما هدف گذاری شده است. خودمان از این فوتبال لذت می‌بریم. در ۴ بازی ۶ گل زدیم و مردم از این بازی لذت می‌برند.
انتهای پیام

سورس:
https://www.isna.ir/news/1401060806967/قلعه-نویی-گل-گهر-باید-به-خودش-ببالد-وقت-کشی-کردن-برخلاف-روحیاتم

دکمه بازگشت به بالا