اخبار ورزشی

انتقاد شدید زارع از داور دیدار تیمش با ذوب‌آهن

مازیار زارع می‌گوید داور مصاف تیم‌اش برابر ذوب‌آهن در روند بازی موثر بوده است.
به گزارش ایسنا، مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر ملوان اظهار کرد: فوتبال بدی نبود و بازی خوبی را ارائه دادیم. ذوب‌آهن یک موقعیت هم نداشت و با تصمیم‌هایی که در بازی گرفته شد، تمرکز صحبت ندارم. من کاری به پنالتی ندارم و جو استادیوم را داور خراب کرد.

وی ادامه داد: داور تمرکز قضاوت این بازی را نداشت. داور با تصمیم‌های عجیب و غریبی که گرفت تیم ما را عصبی کرد و نمی‌توانم قبول کنم که عادی بوده است. در نیمه دوم موقعیت‌هایی داشتیم و تیم ما باز بازی کرد و فرصت‌هایی هم برای آن‌ها پیش آمد. ما تیم مظلومی هستیم چه از نظر داخل زمین چه روی سکوها. در بازی قبلی ورزشگاه نساجی پر بود اما پشت دروازه‌های ما خالی بود و فکر می‌کنم آزمایش‌های خود را روی ملوان انجام می‌دهند.

زارع در خصوص قضاوت داور و کمبود VAR اضافه کرد: همانطور که باید من خودم را قوی کنم، داور نیز باید خودش را قوی‌ کند زیرا من این داور را خیلی وقت بود که ندیدم. دیشب دو بار انتخابات ما لغو و دوباره برگزار شد، چه برسد این که انتظار داشته باشیم VAR بیاید. داور لج کرده بود و به نظرم نباید با سرنوشت یک شهر و یک تیم اینگونه بازی کرد. تصمیم‌های کوچک داور هم ما را عصبی خواهد کرد. در صحنه پنالتی، خطا روی دروازه‌بان ما بود.

او در پایان گفت: فکر نمی‌کنم انتخابات خیلی تاثیری در فوتبال داشته باشد.

انتهای پیام

سورس:
https://www.isna.ir/news/1401060806966/انتقاد-شدید-زارع-از-داور-دیدار-تیمش-با-ذوب-آهن

دکمه بازگشت به بالا