اخبار ورزشی

بنگر: امیدوارم پنجره امید وحدت تا جمعه باز شود

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم امید وحدت مشهد گفت: نمی‌دانم دقیقا چه صحبتی با طلبکاران خارجی تیم صورت گرفته، اما امیدوارم این مشکل تا روز جمعه حل شود و بتوانیم به میدان برویم.

محسن بنگر در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم امید وحدت مشهد اظهار کرد: وضعیت جالبی نیست، ۳ روز قبل از بازی با چوکا عازم تهران شدیم و تست‌های ایفمارک را پشت سر گذاشتیم. پس از آن راهی تالش شدیم، اما در رختکن به ما اعلام کردند که نمی‌توانیم به علت پنجره بسته بازی کنیم.
وی افزود: از آن روز وضعیت روحی تیم نابود شده و هیچ چیز مشخص نیست. شرایط جالبی نداریم و نمی‌دانیم که دقیقا چه اتفاقی قرار است روز جمعه برای تیم بیفتد. فعلا تمرینات را برگزار می‌کنیم و تنها می‌توانیم امیدوار بمانیم. اگر این بازی هم برگزار نشود، تیم راهی لیگ ۳ می‌شود. امیدوارم اینطور نشود، چون همه درحال تلاش برای حل مشکل تیم هستند تا سهمیه حفظ شود.
بنگر در پاسخ به اینکه آیا خبر جدیدی از توافق با طلبکارها شنیده یا نه، خاطرنشان کرد: وظیفه من در حوزه مسائل فنی است، حقیقتا فقط از دوستان هر روز می‌پرسم وضعیت به چه شکل است و آنها اظهار امیدواری می‌کنند که حل می‌شود. شنیدم که با میرو توافق کرده‌اند، اما تحریم کار را سخت کرده و فکر کنم حتی اگر توافق قطعی هم صورت گیرد، بیش از ۴۸ ساعت طول بکشد تا پول به دست او برسد و رضایت دهد.
سرمربی تیم امید وحدت در خصوص اینکه می‌تواند روز جمعه در صورت بسته ماندن پنجره تیمش با بازیکنان رده سنی امیدها و جوانان باشگاه به میدان برود تا سهمیه فوتبال خراسان رضوی نابود نشود، گفت: من تابحال نشنیده‌ام که تیم امید و جوانان داشته‌باشیم. اصلا خبری از چنین تیم و بازیکنانی در این رده سنی نداریم.
بنگر در پاسخ به این سوال که آیا از آمدن به مشهد و قبول هدایت تیم امید وحدت پشیمان نیست، گفت: واقعیت این است که فکرش را هم نمی‌کردم شرایط به این شکل باشد. انشالله مشکلات حل می‌شود و به میدان می‌رویم، چون واقعا تیم خوبی داریم و بازیکنانم از جان مایه می‌گذارند.
بازیکن اسبق پرسپولیس و سپاهان در رابطه با پیروزی تاج در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: به تاج تبریک می‌گویم، امیدوارم حداقل فوتبال ملی ما رو به جلو حرکت کند و در جام جهانی بتوانیم به نتایج خوبی دست یابیم.
بنگر در خصوص شایعاتی که حول برکناری اسکوچیچ و بازگشت کی‌روش مطرح می‌شود گفت: با این حرکت خیلی مخالفم، چون اسکوچیچ برای این تیم زحمت کشیده و زمانی تیم را تحویل گرفت که هیچکس مسئولیت آن را نمی‌پذیرفت. او ما را به جام جهانی برده و فکر می‌کنم حقش است که در این تورنمنت مهم روی نیمکت تیم ملی باشد.
انتهای پیام

سورس:
https://www.isna.ir/news/1401060806948/بنگر-امیدوارم-پنجره-امید-وحدت-تا-جمعه-باز-شود

دکمه بازگشت به بالا