اخبار ورزشی

رحمتی: دنبال ضد فوتبال نیستیم/ به تیمم اعتقاد قلبی دارم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در بازی با مس رفسنجان با تمام قوا بازی می‌کنیم و به دنبال ضد فوتبال و بازی بسته نیستیم.

به گزارش ایسنا، سید مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: سه هفته از شروع لیگ گذشته است و مسلماً زمان می‌برد تا تیم‌ها به شرایط آرمانی‌شان برسند. در همه تیم‌ها تغییراتی بوده است و در تیم ما نیز ۱۵ تا ۱۸ بازیکن تغییر کرده‌اند و تیم‌مان جوان و یکدست شده است. بر این اساس برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داریم. همچنین دو بازیکن خارجی‌مان دیر به ما اضافه شده‌اند اما این‌ها دلیل نمی‌شود که بگوییم نتایج‌مان مستلزم این موضوع است و باید تلاش کنیم تا به روند خوب خودمان که پایان فصل قبل داشتیم، برسیم.
وی ادامه داد: از زمانی که در تیم فجر بازی‌ام را شروع کردم زیر نظر مربیانی بودم که اعتقاد خاصی به جوانگرایی داشتند و من آن موقع یک جوان ۱۷ ساله بودم. در این چند سال در فوتبال ایران وقتی به بازیکن ۲۵ تا ۲۷ ساله بازی می‌دهند، می‌گویند به جوانان بازی داده‌ایم در حالی که این بازیکن جوان نیست و خود من تا ۲۰ سالگی ۱۵ بازی در تیم ملی بزرگسالان داشتم. تمام هم و غم ما در آلومینیوم این است که امسال پشتوانه خوبی برای آینده درست کنیم و بر این اساس جوانانی به تیم ما اضافه شدند که زیر ۲۰ سال سن دارند. زمانی که تیم را تحویل گرفتیم میانگین سنی تیم ۳۳ سال بود و الان ۲۸ سال است.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: به هر حال برای هماهنگی تیم‌مان نیاز به زمان دارد و دو بازیکن خارجی‌مان هم در حال تلاش هستند تا خود را به شرایط تیم برساند و هر چه جلوتر برویم نتایج‌مان بهتر می‌شود. البته قرعه‌مان سخت است و به تیم‌هایی خورده‌ایم که برای کسب سهمیه و قهرمانی بسته شده‌اند. اما به تیمم ایمان قلبی دارم و بازیکنان خیلی خوبی داریم و ان‌شاءالله خیلی زود به شرایط مدنظر هواداران و آنچه توقع‌مان است، می‌رسیم.
رحمتی درباره تیم مس رفسنجان گفت: با تیم خوبی بازی داریم که کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و مسلماً بازی سخت خواهد بود اما آلومینیوم از پیش بازنده نیست و به تیمم ایمان دارم و فردا یکی از بهترین بازی‌های لیگ را شاهدیم.
وی ادامه داد: با تمام قوا بازی می‌کنیم و به دنبال ضد فوتبال و بازی بسته نیستیم و می‌خواهیم فوتبال رو به جلویی به نمایش بگذاریم و اگر آمار بازی با پرسپولیس را ببینید متوجه حرف‌های من می‌شوید. ما به دنبال این هستیم که نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم.
وی درباره اتفاقاتی که پیرامون مجمع فدراسیون فوتبال رقم خورد، گفت: دوست ندارم درباره این مسائل حرف بزنم و تمرکزم روی بازی فردا است. امیدوارم آن اتفاقی بیفتد که همه در فوتبال ایران از آن منفعت ببرند و باعث سربلندی فوتبال و تیم ملی شود.
انتهای پیام

سورس:
https://www.isna.ir/news/1401060806938/رحمتی-دنبال-ضد-فوتبال-نیستیم-به-تیمم-اعتقاد-قلبی-دارم

دکمه بازگشت به بالا