اخبار ورزشی

نکونام: نیاز به برنامه ریزی دقیق داریم/ باید مقابل سپاهان باهوش باشیم

سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید نیاز دارند هر سال با برنامه ریزی دقیق تلاش کنند تا مثل سپاهان همیشه در بالای جدول باشند.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: سپاهان مثل هر سال هزینه خوبی برای حضور در بالای جدول انجام داده و برنامه ریزی خوب‌شان در این سال‌ها را ادامه داده‌اند. بازی بسیار سختی را فردا مقابل این تیم داریم. آن‌ها هم کادرفنی و هم بازیکنان خوبی در اختیار دارند.
او ادامه داد: می‌دانیم باید در میدان کاملا باهوش باشیم و کم اشتباه در زمین حاضر بشویم تا بتوانیم به موفقیت برسیم . نکته مهم این است که با تمرکز بالا و حواس جمع حضور پیدا کنیم و تا پایان بازی کم اشتباه حاضر شویم. می‌دانیم مقابل تیم خوب و با کیفیتی قرار خواهیم گرفت. اغراق نیست اگر بگوییم سپاهان جز سه تیم برتر ۶-۷ سال اخیر فوتبال ایران بوده و هر سال برنامه ریزی و شرایط خوبی داشته‌اند که در بالای جدول باشند.
نکونام در پایان گفت: ما در فولاد سعی کرده‌ایم این شرایط را مثل سپاهان داشته باشیم تا بتوانیم این شرایط را کنار خودمان حفظ کنیم. نیاز داریم هر سال با شرایط خوب و آوردن بازیکنان با کیفیت، بتوانیم برنامه ریزی دقیق داشته باشیم بهترین‌ها را برای فولاد و مردم خوزستان رقم بزنیم. امیدواریم فردا یک بازی خوب از هر دو تیم باشد و ما بتوانیم موفق شویم.
انتهای پیام

سورس:
https://www.isna.ir/news/1401060806932/نکونام-نیاز-به-برنامه-ریزی-دقیق-داریم-باید-مقابل-سپاهان-باهوش

دکمه بازگشت به بالا