اخبار استان ها

آزمایشگاه تخصصی و فوق تخصصی بدره افتتاح شد

آزمایشگاه تخصصی و فوق تخصصی بدره افتتاح شد
ایسنا/ایلام در اخرین روز از هفته دولت و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام آزمایشگاه تخصص و فوق تخصصی با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد تومان افتتاح شد.

مهندس «ناصر نجفی» امروز دوشنبه با حضور در شهرستان بدره به همراه فرماندار ، اعضای شورای تامین، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای شورای شهر شهرستان بدره با حجت الاسلام‌والمسلمین دانیاری امام جمعه بدره دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت از امام جمعه شهرستان بدره حجت الاسلام و المسلمین  دانیاری و زحماتی که برای مردم شهرستان می کشند و در کنار آنان دلسوزانه کار می کنند تقدیر و تشکر نمود.

 نجفی گفت: در حد توان به شهرستان بدره خدمت خواهیم کرد و سعی داریم دستگاه‌ها به صورت مجتمع در شهرستان مستقر نماییم تا بتوانیم مشکلات مردم شهرستان بدره را مرتفع سازیم.

وی اضافه کرد: این همه خدمات ارزنده در دولت سیزدهم باید برای مردم تشریح و بدانند چه کارهای خوبی در این دولت انجام شده است .

 نجفی در ادامه سفر به بدره با مردم این شهرستان دیدار واز نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گرفت و خواستار رفع فوری آنان شد.

در ادامه اعضا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام  شهرستان بدره و با حضور در منزل شهید حمزه دبیری با خانواده شهید دیدار و گفتگو کردند.

وی در این دیدار گفت: خانواده شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت هستند و در مقابل آنان سر تعظیم فرود می آوریم.

امام جمعه بدره نیز ضمن تبریک هفته دولت را به دولتمردان نظام جمهوری اسلامی و گرامیداشت  خاطره شهدای والا مقام دولت شهیدان رجایی و باهنر خواستار استقرار ادارات در شهرستان بدره و رفع مشکلات مردم شد.

انتهای پیام 

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401060806976/آزمایشگاه-تخصصی-و-فوق-تخصصی-بدره-افتتاح-شد

دکمه بازگشت به بالا