اخبار فضای مجازی

پرکاس: تیم پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردیم/ فراز و نشیب در لیگ زیاد است

پرکاس: تیم پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردیم/ فراز و نشیب در
لیگ زیاد است
رضا پرکاس سرمربی تیم صنعت  نفت آبادان در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: بازی مهمی پیش رو داریم. ۲ بازی خارج از خانه داشتیم و امیدوارم با امتیازات بیشتر به آبادان برگردیم تا مردم شهر شاد شوند.
او ادامه داد: پرسپولیس تیم خوبی است و از کادر فنی خوبی هم برخوردار است. آنها ثبات خوبی داشتند و ما این تیم را آنالیز کردیم. امیدوارم فردا بازی زیبایی انجام شود و برای ما با نتیجه همراه باشد. 
بانوان ما هم باید به ورزشگاه بیایند 
سرمربی نفت آبادان درباره  اینکه آیا این باشگاه درخواستی برای حضور بانوان هوادار این تیم در ورزشگاه آزادی داشته یا نه، بیان کرد: ما درخواست داریم که اگر این امکان فراهم باشد بانوان ما هم به ورزشگاه بیایند. 
پرکاس درباره انتقادهایی که به پرسپولیس در چند وقت اخیر بابت نتیجه‌گیری شده و اینکه نگران نیستید فردا این موضوع به ضرر نفت آبادان باشد، گفت: درباره عملکرد پرسپولیس بهتر است کادر فنی این تیم نظر بدهد. اما به عنوان یک حریف فوتبالی باید بگویم که دغدغه‌ هواداران‌شان قابل احترام است اما من باید این را بگویم که حریف ما قوی است و برای بازی فردا راهکارهایی داریم تا انجام دهیم. 
هیچ تیمی نسبت به بقیه برتری ندارد  
او درباره کیفیت لیگ برتر تا اینجا گفت: تا اینجا هیچ تیمی نشان نداده که نسبت به بقیه برتری دارد یا نه، اما برخی از تیم‌ها که سابقه، اسم و پول خوبی دارند همیشه مدعی قهرمانی هستند هرچند که تا اینجا فراز و نشیب‌‌های لیگ زیاد بوده است. 
سرمربی نفت آبادان درباره غیبت حسن بیت سعید و وضعیت طالب ریکانی  برای این بازی تصریح کرد:‌ قرار بود دیروز در راه بیت سعید نتیجه را به ما بگوید اما فکر کنم او از روزهای آینده به ما اضافه شود هرچند که برای بازی فردا قطعاً او را نداریم اما طالب ریکانی با ما تمرین می‌کند و اینکه در ترکیب اصلی ما خواهد بود یا نه فردا در آغاز بازی مشخص می‌شود اما امیدوارم که او در بهترین شرایط به ما اضافه شود.
پرکاس درباره  وضعیت مالی این باشگاه بیان کرد: مشکلات مالی در فوتبال ایران وجود دارد و به جز چند باشگاه که به کارخانجات متصل هستند بقیه مشکلات دارند. باشگاه نفت هم تقریباً دولتی و زیرمجموعه وزارت نفت به حساب می‌آید اما به خاطر برخی از قوانینی که وجود دارد آنها  نمی‌توانند مستقیم به باشگاه پول بدهند هرچند که باید از اعضای هیئت مدیره تشکر کنم که تا اینجا توانستند بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند. از طرف دیگر منطقه آزاد اروند که اسپانسر اصلی نفت آبادان است تا حالا کمک مستقیمی به ما انجام نداده اما قول‌هایی داده شده که اگر انجام شود مشکلات زیادی از ما حل خواهد شد.
این مربی درباره انتخاب مهدی تاج  به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من به اعضای هیئت رئیسه تبریک می‌گویم و امیدوارم هر کسی که در رأس کار قرار دارد به فوتبال ایران کمک کند چرا که سه ماه حساس با جام جهانی داریم و باید به طور کامل از تیم ملی حمایت شود. امیدوارم همه مشاوران و معاونان فدراسیون جدید با همدلی کار را جلو ببرند.
 

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8226929/پرکاس-تیم-پرسپولیس-را-به-خوبی-آنالیز-کردیم-فراز-و-نشیب-در-لیگ-زیاد-است

دکمه بازگشت به بالا