اخبار علمی پزشکی

صادرات محصولات دانش‌بنیان و خلاق ایرانی به بازار بکر آمریکای لاتین افزایش می‌یابد

صادرات محصولات دانش‌بنیان و خلاق ایرانی به بازار بکر آمریکای
لاتین افزایش می‌یابد
هیات تجاری فناوری ایران که به ونزوئلا سفر کرده‌اند با سفیر ایران در این کشور دیدار کردند تا با مسیرهای تسهیل شده و مناسب ارتقای تبادلات علمی و فناورانه دو کشور آشنا شوند.

به گزارش ایسنا، شرکت‌های دانش بنیان و خلاق ایرانی اعزام شده به کشور ونزوئلا با حجت الله سلطانی، سفیر ایران و مدیران اقتصادی در ونزوئلا دیدار کردند و در نشستی مشترک درخصوص فرصت‌های سرمایه گذاری و صادرات محصولات ایران ساخت گفت و گو و مذاکره کردند.
آغوش باز بازار ونزوئلا به روی محصولات ایران‌ساخت
سلطانی در این دیدار، با بیان اینکه ونزوئلا بازاری بکر و قابل توجه برای توسعه محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق محسوب می‌شود، گفت:حوزه‌های آب، انرژی، مخابرات، صنایع غذایی، معدن و کشاورزی و صنایع خلاق عرصه های مناسبی برای همکاری های طرفین است.
مهدی قلعه نوی، رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم در این دیدار بیان کرد: هیات اعزامی به ونزوئلا بزرگترین هیاتی است که از سمت ایران برای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان و خلاق به کشوری دیگر اعزام شده است.
وی ادامه داد: به دستور رییس جمهوری ونزوئلا، وزرای کابینه دولت و شرکت های اقتصادی این کشور با شرکت های اعزامی ایرانی دیدار و گفت و گو کردند تا شرایطی مناسب برای توسعه صادرات محصولات ویرانی به این کشور فراهم شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و خلاق ایران ساخت در ونزوئلا روز جمعه به وقت ایران با حضور نیکولاس مادورو، رئییس جمهور این کشور افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401062418299/صادرات-محصولات-دانش-بنیان-و-خلاق-ایرانی-به-بازار-بکر-آمریکای

دکمه بازگشت به بالا