اخبار علمی پزشکی

اطلاعیه دانشگاه الزهرا درخصوص ثبت‌نام خوابگاه فرزانگان

اطلاعیه دانشگاه الزهرا درخصوص ثبت‌نام خوابگاه
فرزانگان
دانشگاه الزهرا (س) با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط ثبت‌نام در خوابگاه‌های فرزانگان این دانشگاه در نیمسال نخست ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، براین اساس، ثبت‌نام و انتخاب اتاق در مجتمع‌های خوابگاهی صرفاً برای دانشجویانی که حضور دائم و منظم خواهند داشت، مجاز است و در صورت عدم حضور (به هر دلیل از جمله انجام امور پایان‌نامه، کمک به هم اتاقی،‌فرصت مطالعاتی و …) ثبت‌نام در ترم جاری لغو و در ترم‌های بعدی امکان ثبت‌نام و اسکان در خوابگاه را نخواهند داشت.

دانشجویان مقطع دکتری با مراجعه به سامانه سماد، نسبت به انتخاب اتاق به صورت “فردی” و دانشجویان مقطع‌های کارشناسی ارشد و کارشناسی نسبت به انتخاب اتاق “گروهی” اقدام کنند. 

برای دانشجویانی که پیش‌ثبت‌نام آنها بدلیل بدهی خوابگاه یا کامل نبودن واکسن از سوی اداره امور خوابگاه‌ها تایید نشده است، امکان انتخاب اتاق وجود ندارد و این دست از دانشجویان باید سریعاً نسبت به رفع مشکل خود اقدام کنند.

دانشجویان ورودی سال‌های ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ که برای نخستین‌بار درخواست خوابگاه دارند، باید کلیه فرم‌های ثبت‌نام خوابگاه را دانلود و تکمیل نموده و در روز مراجعه حضوری به همراه داشته باشند. این دسته از دانشجویان می‌بایست با مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه به نشانی bp.swf.ir نسبت به ثبت‌نام و تشکیل پرونده با توجه به فایل‌های راهنما اقدام کنند.

انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401062418401/اطلاعیه-دانشگاه-الزهرا-درخصوص-ثبت-نام-خوابگاه-فرزانگان

دکمه بازگشت به بالا