اخبار ورزشی

ربیعی: شرمنده مردم نیستیم

سرمربی مس رفسنجان بعد از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم گفت: به علت بازی خوبی که انجام می‌دهیم، شرمنده مردم نیستیم.

به گزارش ایسنا، مس رفسنجان در چارچوب هفته چهارم و در خانه با تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد. محمد ربیعی، سرمربی مس بعد از این بازی گفت: به تیم آلومینیوم اراک و تیم خودمان خسته نباشید می‌گویم. یک بازی کاملا یک طرفه و روان را از سوی تیم خودمان دیدیم. موقعیت‌های بی‌شماری هم خلق کردیم. برای خودم هم غیر طبیعی است که با این همه موقعیت به گل نمی‌رسیم. دو بار به دیرک زدیم. ۲۳ بار وارد محوطه جریمه حریف شدیم اما بازی را نبردیم.
وی با بیان اینکه از این نتیجه ناراحت نیست گفت: وظیفه ما این است که بیشتر موقعیت خلق کنیم و به حریف موقعیتی ندهیم. فکر می‌کنم حامد لک امروز زمین نخورد. شاید در ضربات آخر بی دقت بودیم. بعضی ضربات را هم خوب زدیم که تبدیل به گل نشد. از روند کیفی تیم راضی هستم. وقتی کار فنی خود را به خوبی انجام دهید، به هر حال دوران بدشانسی تمام می‌شود. ما در دو سال گذشته در شروع فصل گل زده کمی داشتیم. دو سال قبل تا هفته پنجم گلی نزده بودیم اما تا این حد موقعیت خلق نمی‌کردیم. الان موقعیت داریم اما گلی نمی‌زنیم. امیدوارم بازیکنان خط حمله موفق به گلزنی شوند. نمی‌توان ایرادی از تیمم بگیرم. در لحظات پایانی آلومینیوم ۶-۴ بازی می‌کرد. با ۱۰ نفر دفاع می‌کرد. با این حال دو بار موفق به خلق موقعیت شدیم.
سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: شاید این قسمت برای من آزاردهنده است که مقابل آلومینیوم، نساجی و گل گهر لایق سه امتیاز بودیم اما از طرف دیگر گل نساجی به خودمان را هم آفساید می‌دانم و اگر آن گل را حساب نکنیم، در چهار بازی هم گلی نخوردیم. فوتبال خوبی انجام می‌دهیم که به فلسفه من نزدیک است و ان‌شاءالله روز خوبمان هم می‌رسد.
ربیعی درباره عملکرد بازیکنان جانشین تیمش در این دیدار گفت: در بازی مقابل ذوب آهن آقای جعفری را به علت مصدومیت از دست دادیم. تیموری هم در تمرین دو روز قبل مصدوم شد. این فضا بود که کریم‌زاده، ترکمان و منصوری خوب بازی کنند. دو سوم بازی را خوب بازی کردند اما در ۲۰ دقیقه آخر کم تحرک بودند. کارشان را به خوبی انجام دادند. ما ۱۸ ارسال روی دروازه داشتیم. در تمام آمارها خوب هستیم اما در گلزنی ناکام هستیم. از عملکرد امید لطیفی و منشا راضی نبودم. انتظار داشتم بازیکنان جایگزین در بازی عملکرد بهتری داشته باشند. دفاع کاملا فشرده حریف هم مزید بر علت شد. به هر حال شرایط اینطوری است اما از بازیکنانم راضی هستم.
او درباره حضور تماشاگران تیمش در این دیدار اظهار کرد: واقعا از آن‌ها تشکر می‌کنم. تماشاگران قلب تپنده تیم ما هستند. امیدوارم که در بازی‌های آتی همینطور از تیم خوب مس رفسنجان حمایت کنند. من نباید از تیم خودم تعریف کنم اما اگر عملکرد و کیفیت تیم ما شایستگی تعریف و تمجید را دارد، این کار را بکنید. بی‌انصافی است که بخش عمده فوتبال را با نتایج می‌سنجند. ما در سه بازی گذشته مستحق پیروزی بودیم. این دوران سر خواهد آمد. جایی باید نگران باشم که برنامه‌های تاکتیکی من توسط تیم انجام نشود و به تیم مقابل موقعیت زیادی بدهیم. وقتی با روند خوبی جلو می‌رویم، به نظرم نباید نگران باشیم و با امیدواری جلو برویم. این طبیعت و قاعده فوتبال است که اگر از موقعیت‌های خود استفاده نکنید، ممکن است گل بخورید. فوتبال می‌تواند بی‌رحم باشد. ما شرمنده مردم نیستیم. از این بابت ناراحت هستیم که برد را هدیه ندادیم. ان‌شاء‌الله در بازی بعد خوشحالشان می‌کنیم. الان ۲۶ روز است که بازیکنان ما خانواده خود را ندیده‌اند. واقعا مردم به بازیکنان و تیم ما لطف دارند.
انتهای پیام

سورس:
https://www.isna.ir/news/1401060907937/ربیعی-شرمنده-مردم-نیستیم

دکمه بازگشت به بالا