اخبار فضای مجازی

برنامه آزادکاران ایران در روز دوم رقابت‌های جهانی

برنامه آزادکاران ایران در روز دوم رقابت‌های جهانی
روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت ۱۳ امروز (جمعه) و با برگزاری مسابقات مقدماتی اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان آغاز خواهد شد که علیرضا سرلک، یونس امامی و کامران قاسم پور نمایندگان کشورمان خواهند بود.
همچنین دیدار‌های رده بندی و فینال اوزان ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب آغاز می‌شود که محمد نخودی، حسن یزدانی برای کسب مدال طلا و امیر حسین زارع برای مدال برنز تلاش خواهند کرد.
بر همین اساس در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۳۱ نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف وان هو زو از چین می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان علی عباس رضازاده از آذربایجان و سانگ وون کیم از کره جنوبی می‌رود. توماس گیلمان قهرمان جهان از آمریکا نیز در گروه سرلک حضور دارد، اما این دو کشتی گیر در صورت حضور در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت.
در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۳۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان منگ هجیگان از چین و آرمان آندروسی از استونی می‌رود. کایل داک قهرمان دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک از آمریکا در بالای جدول حضور دارد و تا دیدار نیمه نهایی با نماینده کشورمان برخورد نخواهد کرد.
در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند، کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ادلان ویسخانوف از فرانسه مبارزه می‌کند. جی دن کاکس قهرمان جهان از آمریکا در آنسوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال با قاسم پور روبرو نخواهد شد.
محمد نخودی برای رسیدن به مدال طلای وزن ۷۹ کیلوگرم از حدود ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه به مصاف جردن باروز آمریکایی قهرمان عنواندار جهان و المپیک می‌رود.
دیدار حساس و دیدنی حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم حوالی ساعت ۲۲ آغاز می‌شود و امیرحسین زارع دقایقی بعد از فینال وزن ۸۶ برای کسب مدال برنز سنگین به مصاف برنده مبارزه میان دانیل لیگتی از مجارستان و دسی از کانادا خواهد رفت.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8240438/برنامه-آزادکاران-ایران-در-روز-دوم-رقابت‌های-جهانی

دکمه بازگشت به بالا