اخبار بین المللی

اقدام صهیونیستی وزیر خارجه امارات

اقدام صهیونیستی وزیر خارجه امارات
عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات روز گذشته در سفری رسمی در قالب هیئتی سیاسی و اقتصادی همزمان با دومین سالگرد امضای توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی وارد سرزمین‌های اشغالی شد و از موزه هولوکاست دیدن کرد.
به گزارش راشاتودی، بن زاید در دفتر موزه هولوکاست نوشت: «من امروز اینجا هستم تا درس‌هایی را که تاریخ به ما می‌دهد یادآور شوم و تاکید کنم که ما چه وظیفه بزرگی برای تسامح و دوستی به منظور ساختن جامعه برعهده داریم. ما باید گام‌هایی شجاعانه برای ایجادارتباط با نسل‌های آینده برداریم.»
«ریم بنت ابراهیم الهاشمی»، وزیر دولت در امور همکاری‌های بین المللی، «نورا بنت محمد الکعبی»، وزیر فرهنگ و جوانان و «احمد علی الصائق»، وزیر دولت در این سفر بن زاید را همراهی می‌کردند.
امارات در سال ۲۰۲۰ و در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ و در قالب پیمان ابراهیم توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کرد. امارات همچنین پس از اردن و مصر سومین کشور عربی بود که سفارت خود را در سرزمین‌های اشغالی افتتاح کرد و برای گسترش همکاری با رژیم صهیونیستی در زمینه‌های اقتصادی، بهداشتی و هوا و فضا اعلام آمادگی کرد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8240847/اقدام-صهیونیستی-وزیر-خارجه-امارات

دکمه بازگشت به بالا