اخبار فضای مجازی

فینالیست‌ها ۳ وزن دوم مشخص شدند/ شانس یک مدال طلا و یک برنز برای ایران

فینالیست‌ها ۳ وزن دوم مشخص شدند/ شانس یک مدال طلا و یک برنز
برای ایران
مسابقات مقدماتی اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان امروز در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان کامران قاسم پور در وزن ۹۲ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.
در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب وان هو زو از چین شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل گیلمان از آمریکا در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.
در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل و آرمان آندروسی از استونی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۴ توران بایراموف از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. امامی در این مرحله در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۲ بر ۲ مغلوب کایل داک قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آمریکا شد و به دیدار رده بندی رفت. حریف وی در این دیدار برنده دیدار کشتی میان اوروزبکوف از قرقیزستان با اولونبایار از مغولستان با جاگلان از هند است.
در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد ادلان ویسخانوف از فرانسه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۲ احمد باتایف از بلغارستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر میریانی مایسورادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. قاسم پور در این دیدار به مصاف جی دن کاکس قهرمان جهان از آمریکا می‌رود.
اسامی نفرات راه یافته به دیدار فینال اوزان فوق به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: توماس گیلمان (آمریکا) – زلیمخان آباکاروف (آلبانی)۷۴ کیلوگرم: کایل داک (آمریکا) – تیموراز سالکازانوف (اسلواکی)۹۲ کیلوگرم: کامران قاسم پور (ایران) – جی دن کاکس (آمریکا)
مسابقات فینال و رده بندی اوزان فوق از ساعت ۲۰:۳۰ فردا شنبه برگزار می‌شود.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8240891/فینالیست‌ها-۳-وزن-دوم-مشخص-شدند-شانس-یک-مدال-طلا-و-یک-برنز-برای-ایران

دکمه بازگشت به بالا