اخبار فرهنگی هنری

نقشه راهپیمایی اربعین در دسترس زائران قرار گرفت

نقشه راهپیمایی اربعین در دسترس زائران قرار گرفت
در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
سیدعلیرضا فاطمیان‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: برای سهولت دسترسی زائران به امکانات و خدمات ارائه شده در  مسیر راهپیمایی اربعین، وب اپلیکیشن راه‌اندازی شده است.

به گفته فاطمیان‌پور، اگر به جای این وب اپلیکیشن، اپلیکیشن راه‌اندازی می‌شد، ممکن بود تلفن همراه زائرانی که از سیستم عامل ios برخوردار است، با مشکل رو‌به‌رو شود. به همین دلیل، با این وب اپلیکیشن تمامی تلفن‌های همراه می‌توانند خدمات موجود را در طول مسیر دریافت کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادامه داد: زائران می‌توانند با ورود به این وب اپلیکیشن از جانمایی موکب‌ها، پارکینگ‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، اورژانس، مدارس، مراکز درمانی و … مطلع شوند. همچنین، مسیر راهپیمایی از مکانی که زائر پیاده‌روی را آغاز می‌کند تا مقصد قابل نمایش است.

پیاده‌روی اربعین حسینی در شهر تهران از ساعت ۷ صبح از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.
مراسم از ساعت ۷ صبح در میدان امام حسین (ع) با قرائت قرآن و زیارت اربعین آغاز می‌شود و پذیرایی صبحانه از زائران هم از ساعت ۶:۳۰ صبح در میدان امام حسین انجام می‌شود.
پیش از این، فاطمیان‌پور گفته بود، اگر زائران در طول مسیر هرگونه سوال درباره خدمات ارائه شده دارند، می‌توانند با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند و با اعلام موقعیت، از خدمات در طول مسیر آگاه شوند. با برنامه نشان هم هماهنگی‌هایی شده تا زائران اگر اطلاعاتی درباره بازگشت مسیر، پارکینگ، مترو، اتوبوس، اورژانس و موکب دارند، بتوانند اطلاعات این خدمات را از برنامه نشان دریافت کنند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8240944/نقشه-راهپیمایی-اربعین-در-دسترس-زائران-قرار-گرفت

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا