اخبار فضای مجازی

برنامه و زمان دیدار نمایندگان ایران مشخص شد/ جدال قاسم پور و کاکس آمریکایی در فینال

برنامه و زمان دیدار نمایندگان ایران مشخص شد/ جدال قاسم پور و
کاکس آمریکایی در فینال
روز سوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان فردا (شنبه) با برگزاری دیدار‌های ۳ وزن پایانی در شهر بلگراد صربستان دنبال خواهد شد به طوری که از ساعت ۱۳ به وقت ایران رضا اطری در وزن ۶۱، رحمان عموزاد خلیلی در وزن ۶۵ و محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم، نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
همچنین کامران قاسمپور دارنده مدال طلای جهان در وزن ۹۲ کیلوگرم فردا شب برای کسب مدال طلای جهان در رقابتی حساس و سخت مقابل جی‌دن کاکس دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک از آمریکا به میدان می‌رود و یونس امامی نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم برای کسب مدال برنز تلاش خواهد کرد.
رقابت‌های رده بندی و فینال اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت ایران آغاز خواهد شد.
در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۴ نفر شرکت کرده اند، رضا اطری در دور اول با بصیر علی لی از مقدونیه کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف اسلام بازرگانوف از آذربایجان می‌رود.
در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، رحمان عموزاد خلیلی در دور نخست با جون سوک یون از کره جنوبی مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان می‌رود. حاجی علی اف دارنده مدال‌های طلای جهان و نقره و برنز المپیک از آذربایجان در بالای جدول قرار دارد و تا مرحله نیمه نهایی با نماینده کشورمان برخورد نخواهد کرد.
در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۲۳ نفر شرکت کرده اند، محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان ویکی از هند و ساموئل شرر از سوئیس می‌رود. کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا تا دیدار نیمه نهایی با محمدیان روبرو نخواهد شد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8240985/برنامه-و-زمان-دیدار-نمایندگان-ایران-مشخص-شد-جدال-قاسم-پور-و-کاکس-آمریکایی-در-فینال

دکمه بازگشت به بالا