اخبار علمی پزشکی

مهلت ارسال طرح‌های فناورانه در حوزه راهداری تمدید شد

مهلت ارسال طرح‌های فناورانه در حوزه راهداری تمدید شد
مهلت ارسال طرح‌های پسادکتری فناورانه مشترک صندوق حمایت از پژوهشگران و سازمان راهداری تمدید شد.
به گزارش ایسنا، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور ( INSF ) و سازمان راهداری با انتشار فراخوانی اعلام کرد که از طرح‌های پسادکتری فناورانه در راستای حل مسائل صنعت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حمایت می‌کند.

دانش آموختگان مقطع دکتری در کلیه مراکز علمی کشور می‌توانند در یکی از چهار موضوع “توسعه مدل‌های اضمحلال و ارتقای رویه راه‌ها در ایران جهت انتخاب بهینه گزینه‌های نگهداری با رویکرد عدم قطعیت و بودجه محدود”، ” توسعه مدل پیش بینی شاخص سلامت پل‌ها در سامانه BMS (سامانه مدیریت پل‌ها و ابنیه فنی)”، “ارایه مدل بهینه تخصیص بودجه، اولویت بندی محورها و مقاطع براساس خروجی سامانه ارزیابی ایمنی راه‌های کشور” و “توسعه مدل‌های برآورد سرعت عملکردی شبکه راههای کشور ” طرح‌های خود را به این فراخوان ارسال کنند.

پروپوزال پسادکتری باید از ویژگی‌هایی چون مرتبط بودن سوابق تحصیلی و حرفه‌ای مسئول و پژوهشگر با طرح ارائه شده و اهداف تعریف شده در طرح برجسته و قابل حصول در بازة زمانی تعیین شده باشد ضمن آنکه طرح جهت دار و هدفمند باشد.

عضو هیأت علمی تمام وقت دانشگاه‌ها و مرکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دارای مرتبه علمی حداقل دانشیار در رشته منطبق با پروپوزال باشد.

شرایط پژوهشگران پسادکتری در این فراخوان نیز به این شرح است:

دارای مدرک دکترا در رشته تحصیلی مرتبط و مورد تایید وزارت علوم و یا وزارت بهداشت باشد و زمان ثبت تقاضا حداکثر ۳ سال از زمان فارغ‌التحصیلی ایشان گذشته باشد.

متقاضیان پسادکتری دارای حداقل ۳ مقاله JCR با ضریب تأثیر بالای یک در سه سال منتهی به ثبت درخواست باشد.

بر اساس این فراخوان مهلت ارسال طرح ها تا پایان روز پنج شنبه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401062619181/مهلت-ارسال-طرح-های-فناورانه-در-حوزه-راهداری-تمدید-شد

دکمه بازگشت به بالا