اخبار فضای مجازی

پیرجهان: فصل خوبی در دو و میدانی نداشتم/ همه دوندگان باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرند

پیرجهان: فصل خوبی در دو و میدانی نداشتم/ همه دوندگان باید
مورد توجه مسئولان قرار بگیرند
مهدی پیرجهان ملی پوش دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: من فصل خوبی نداشتم، زیرا یکسری بدشانسی‌ها گریبانگیرم شد و نتوانستم به مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا بروم و ممانعت کرده بودند. البته خدا را شکر رکوردم را در آخرین مرحله لیگ دو و میدانی به ثبت رساندم.
او ادامه داد: دوست دارم فدراسیون دو و میدانی سال آینده برنامه کامل تری داشته باشد، چون سال مهمی داریم و قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم. رشته من داخل سالنی نیست به همین علت نمی‌توانم در مسابقات داخل سالن شرکت کنم. یک مدال در یک مسابقه می‌تواند آینده یک ورزشکار را زیر و رو کند و او هدفمند شود و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.
فدراسیون دو و میدانی از حمایت های وزارت ورزش راضی نیست 
پیرجهان درباره اینکه از حمایت‌های فدراسیون دو و میدانی و وزارت ورزش راضی است، گفت: فدراسیون دو و میدانی هم از حمایت‌های وزارت ورزش زیاد راضی نیست و دوست دارم که حمید سجادی که دونده هم بوده است، حمایت بیشتری از این رشته ورزشی داشته باشد. امیدوارم شرایط روز به روز بهتر شود.
فقط فدراسیون دو و میدانی به من توجه نکند 
دونده ملی پوش کشورمان درباره هدفگذاری اش برای فصل آینده گفت: مشخص نیست که فصل آینده چه برنامه‌ای داشته باشم چرا که اصلا نمی‌توانم شرایط را پیش بینی کنم. یکسری برنامه‌ها دارم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد. امیدوارم به جز من بقیه دوندگان هم دیده شوند و آن‌ها نیز نیاز به حمایت دارند. نه تنها من بلکه همه دوندگان در راس دیدگاه فدراسیون دو و میدانی باشند.
روحیه ام بعد از اعزام نشدن به مسابقات جهانی تضعیف شد 
او درباره اینکه عدم اعزام به مسابقات جهانی آمریکا از لحاظ انگیزشی در او تاثیر نامطلوبی داشت، گفت: به هر حال یکسری از شرایط دخیل هستند و قهرمانی جهان مسابقه کمی نبود و من اولین نفری بودم که ورودی این مسابقات را کسب کردم. من چندین سال است که برای ارتقای رنکینگ زحمت می‌کشم و دوست نداشتم که زحماتم به هدر برود. روحیه ام خیلی تضعیف شد و در نهایت توانستم در مسابقات کشور‌های اسلامی شرکت کنم. نتیجه خوبی در این رقابت‌ها کسب کردم، اما باید حمایت‌ها بیشتر شود.
پیرجهان درباره انتظار از او برای نتیجه گیری در بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان گفت: هر چقدر امکانات بیشتر باشد به همان قدر ورزشکار موظف است که انتظارات را برآورده کند. دوست دارم امکانات بهتر شود تا امثال مهدی پیرجهان بتوانند خود را نشان بدهند. ایرانی هستیم و رگ غیرتمان از بقیه کشور‌ها برای وطن خود می‌تپد. امیدوارم همه ورزشکاران در راس نگاه فدراسیون باشند تا نتیجه بگیرند.
اعزام به اردوی ترکیه هنوز مشخص نشده است 
او درباره زمان اعزام به اردوی ترکیه گفت: با این شرایط اصلا معلوم نیست که اردوی ترکیه باشد یا نباشد. فعلا برنامه‌ای به فدراسیون دو و میدانی ارائه نکردیم و شاید یک مسابقه‌ای داشته باشم، اما مشخص نیست.
پیرجهان در پایان گفت: آرزوی موفقیت تیم ملی در میادین بین المللی دارم و ان شا الله دو و میدانی به جایگاه واقعی خود برسد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8240124/پیرجهان-فصل-خوبی-در-دو-و-میدانی-نداشتم-همه-دوندگان-باید-مورد-توجه-مسئولان-قرار-بگیرند

دکمه بازگشت به بالا