اخبار علمی پزشکی

کارگاه آموزشی اشتغال محور جهاددانشگاهی در البرز برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی اشتغال محور جهاددانشگاهی در البرز برگزار
می‌شود
ایسنا/البرز مدیرکل توسعه کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی از برگزاری کارگاه دو روزه دانش‌افزایی و راهبری طرح‌های ملی و اشتغال محور در البرز خبر داد.

سیروس دشتی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی برای ایفای نقش کارآفرینی و توسعه اشتغال در کشور و توسعه سرمایه های انسانی خود و تمام دست اندرکاران جهاد دانشگاهی کشور در این حوزه، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در قالب نشست‌های دانش‌افزایی و توجیهی آموزشی برای افراد مرتبط با طرح های اشتغال کرده است.
وی ادامه‌ داد: در این راستا کارگاه آموزشی دو روزه با حضور تمام معاونان آموزش وکارآفرینی واحدهای جهاد دانشگاهی کشور و همچنین مدیران و کارشناسان اشتغال این واحدها در تاریخ ۲۵ و ۲۶ مهر در محل مرکز تربیت مربی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای البرز برگزار می‌شود.
دشتی یکی از بخش‌های این کارگاه را دعوت از مسئولان نهادها و سازمان‌های متولی حوزه اشتغال و کارآفرینی کشور دانست که به تشریح برنامه‌های خود در این زمینه و نحوه مشارکت جهاد دانشگاهی در آن‌ها پرداخته‌ می‌شود. وی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، وزارت ورزش و جوانان و برخی سازمان‌های مرتبط با کارآفرینی از جمله این نهادها عنوان کرد.
وی افزود: بخش دیگر برگزاری کارگاه های آموزشی است که با تاکید بر نیاز اصلی جامعه در پیاده‌سازی طرح‌های اشتغال و کارآفرینی است.
مدیر کل اشتغال و کارآفرینی جهاد دانشگاهی دررپایان خاطرنشان کرد: توجه به شبکه‌سازی در کسب و کارهای خرد و خانگی با تاکید بر زنجیره ارزش، توسعه فروش و بازاریابی، استفاده از ظرفیت‌های موجود در قانون بودجه شامل بند سه تبصره ۱۶ و همچنین بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ و بررسی طرح‌ها در زمینه دانش‌افزایی چون سرباز ماهر از جمله مباحثی است که به آن‌ها پرداخته می شود؛ همچنین از مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز نیز به عنوان یک نمونه موفق اجرا شده توسط جهاد دانشگاهی، بازدید صورت می‌گیرد .
انتهای پیام

سورس :
https://www.isna.ir/news/1401072413178/کارگاه-آموزشی-اشتغال-محور-جهاددانشگاهی-در-البرز-برگزار-می-شود

دکمه بازگشت به بالا