اخبار ورزشی

لونین: من خوش شانس‌ترین فرد جهان هستم

سنگربان رئال مادرید از حضور در ال کلاسیکو و پیروزی برابر بارسلونا بسیار خوشحال است.

به گزارش ایسنا و به نقل از الموندو، رئال مادرید در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی لالیگا به پیروزی دست پیدا کرد.
رئال که در ال کلاسیکو از بارسلونا پذیرایی کرد توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی پیدا کند تا به صدر جدول رده‌بندی برگردد.
در این بازی تیبو کورتوا به خاطر آسیب دیدگی نتوانست رئالی‌ها را همراهی کند تا فرصت به آندره لونین برسد که در این بازی حساس در ترکیب اصلی به میدان رود. 
این دروازه‌بان عملکرد خوبی از خود نشان داد و تنها یک بار دروازه او باز شد تا در کسب این پیروزی نقش داشته باشد.
او بعد از بازی گفت: از زمانی که بچه بودم رویای حضور در ال کلاسیکو را داشتم. بسیار خوشحالم که این رویای من برآورده شد. بازی کردن در ال کلاسیکو حساس و بسیار زیبایی دارد که نمی‌توان آن را توضیح داد. من خوش بخت‌ترین فرد دنیا هستم.
او درباره پیروزی تیمش برابر بارسلونا گفت: نظم تیمی و قدرت دفاعی کلید پیروزی ما در این بازی بود. تنها کمی مانده بود که در این بازی حساس کلین شیت کنم اما چیزی که مهم است پیروزی تیم بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم. سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم تا مقتدرانه در صدر جدول رده‌بندی قرار گیریم. همه ما خوشحال هستیم و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم.
این دروازه‌بان در پایان گفت: از نظر من ال کلاسیکو مثل بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا یک بازی خاص بود. باید در چنین بازی‌هایی لذت برد. بسیار خوشحالم که فرصت بازی با پیراهن رئال را در این بازی بزرگ به دست آوردم.
رئال مادرید با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۲۵ امتیازی شد این درحالی است که بارسلونا با ۲۲ امتیاز به رده دوم سقوط کرد.
انتهای پیام

سورس:
https://www.isna.ir/news/1401072513249/لونین-من-خوش-شانس-ترین-فرد-جهان-هستم

دکمه بازگشت به بالا