اخبار فضای مجازی

همراه با آجورلو دوست داشتم از استقلال بروم/ قهرمان شویم موهایم را کوتاه می کنم

همراه با آجورلو دوست داشتم از استقلال بروم/ قهرمان شویم
موهایم را کوتاه می کنم
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال که در تابستان امسال با انتخاب آجورلو به عنوان سرمربی جدید این تیم پس از جدایی فرهاد مجیدی انتخاب شده بود، مدعی شد که تصمیم به جدایی داشته است.
ساپینتو در این خصوص گفت: آجورلو از ابتدا خیلی شفاف بود. از اول می‌دانستند که مدیریت و راه و روش من چگونه است. ایشان و من مسیری که می‌خواستیم را رفتیم. متاسفم، کار کردن با ایشان ارزشمند بود، از همین‌جا برای ایشان بوس می‌فرستم، دیروز هم با ایشان صحبت کردم. واقعا دوست‌ داشتم که بروم. بله، دیروز می‌خواستم بروم.
او ادامه داد: وقتی با یک مدیرعامل می‌آیید و می‌رود، شما باید به مدیرعامل جدید حق انتخاب بدهید که مربی خودش را انتخاب کند. من اینطور هستم و همیشه اینطور خواهم بود. آقای آجورلو گفتند که نمی‌توانی بروی، باید بمانی و قهرمانی را به دست بیاوری. مرد خیلی بزرگی است و مردان بزرگ این کار را می‌کنند. به خاطر ایشان نمی‌خواستم تیم را ترک کنم و بازیکنان خیلی خوبی دارم، طرفداران ما خیلی خیلی خوب هستند. باعث تأسف است که در ورزشگاه نیستند. کادرفنی و افرادی که با آن‌ها کار می‌کنم خیلی خوب هستند. در نهایت من را متقاعد کردند که بمانم.
سرمربی استقلال درمورد دیدار با علی فتح الله زاده گفت: ایشان مدیرعاملی هستند که ۷ قهرمانی دارند، باشگاه و لیگ را خوب می‌شناسند. با تجربه هستند. یک گفتگوی خیلی خوبی داشتیم. اول می‌خواستم قصد و نیت را بدانم. به من گفتند که مربی من هستی و می خواهم که بمانی. من هم گفتم که دوست دارم بمانم ولی نمی‌خواهم کسی به ما اضافه شود یا کسی بیرون برود. الان آرامش و صبر می‌خواهم. 
ساپینتو ادامه داد: الان باشگاه ما به این نیاز دارد. تمامی باشگاه‌های بزرگ مشکل دارند. وقتی شما با مشکلی مواجه می‌شوید و آن را حل می‌کنید، الان در مسیر جدیدی هستیم و مدیرعامل جدید هم با شرایط من موافقت کردند. خیلی جدی هستند و گفتند که در زمین مسابقه کادرفنی ما هستند. مدیرعامل همیشه می‌تواند در تمرینات حضور داشته باشد اما مانند آقای آجورلو شرایط یکسان است. الان می‌خواهم شرایط مانند گذشته باشد و خیلی خوشحالم که با ایشان کار می‌کنم. امیدوارم که کارهای بزرگی انجام بدهیم.
احساسی بودن جزو شخصیتم است
همیشه اینجوری بودم و این یکی از مشخصات شخصیتی من است و نمی‌توانم پنهانش کنم. بعضی وقت‌ها خونسردم و بعضی وقت‌ها بیشتر عاطفی می‌شوم. این بحث را قبول می‌کنم و نمی‌توانم عالی بشوم. از این بازی‌ها زیاد داریم و در زندگی شماست، بعضی وقت‌ها مردم این را نمی‌فهمند. من نمی‌روم که خوش بگذرانم، می‌روم که برنده شوم حتی اگر ۹۰ درصد افراد مرا دوست نداشته باشند. نمی‌خواهم وقتی که لیاقتش را ندارم ببرم. من هیچوقت به هیچ شخص، داور و مربی‌ای اهانت نکردم. ولی به آن‌ها گفته بودند به من بی احترامی نکنند. در ری‌اکشن نشان دادن قوی هستم.
کمیته انضباطی برخلاف حرفش رای داد
سرمربی استقلال می‌گوید طبق حرف‌هایشان در جلسه کمیته انضباطی انتظار چنین حکمی نداشته، ساپینتو توضیح داد: من هیچوقت چنین چیزی ندیده بودم، به کمیته انضباطی رفتم و خیلی دوستانه بودند و صحبت‌های خوب و حرفه‌ای داشتم. رفتم آنجا که دو سه دقیقه با آن‌ها باشم و توضیح دادم که جریان چه بوده، آن تصویر چیزی را نشان نمی‌داد و قبول کردند که تحریک شده‌ام. گفتند سعی کنید خونسرد باشید و می‌دانستیم که چه چیز اتفاق می‌افتد، ولی وقتی جرینه را دیدم گفتم این چی است؟ آن‌ها صحنه را نشان دادند و گفتند تحریک شدی، ولی برخلافش عمل کردند. نمی‌دانم بعدش چه اتفاقی افتاد، ولی امیدوارم که جریمه بیشتری به من ندهند. دوست دارم به نیمکت تیمم برگردم.
باید با چهارامتیاز اختلاف در صدر باشیم
ساپینتو در خصوص داوری گلایه داشت و در این زمینه گفت: من با تمامی داوران ارتباط خوبی دارم، ولی تا الان با من منصف نبوده‌اند، نه با من نه با تیمم. در صدر جدول هستیم، ولی اختلاف امتیاز بیشتری باید داشته باشیم. اگر پنالتی‌های قبلی را برای ما می‌گرفتند و با این پنالتی‌های نرمال باید چهار امتیاز بیشتر داشتیم. بازی آخر ما یک پنالتی شفاف را نگرفت و غیرقابل باور است. ما خوب کار می‌کنیم، ولی به خاطر دل بازیکنان‌مان یک هدیه از طرف خدا به ما داده شد، می‌توانستیم گل بزنیم، ولی نمی‌فهمم چرا مرا بیرون گذاشتند و کارت قرمز گرفتم. ما لایق صدر جدول بودیم و خیلی کار کردیم که لایقش باشیم. سخت کار خواهیم کرد و خیلی جدی کار می‌کنیم و امیدوارم داوران با ما بهتر باشند و منصف باشند. برای مثال مقابل نفت مسجدسلیمان که مساوی کردیم داور عملکرد خوبی داشت و در کنفرانس تبریک گفتم.
قهرمان شویم، موهایم را می زنم
 سرمربی تیم استقلال تهران همچنین به هواداران این تیم قول داد. او اعلام کرد در صورت قهرمانی استقلال در لیگ برتر فوتبال موهای سرش را کوتاه خواهدکرد.
ساپینتو در این خصوص گفت: «ساپینتو اگر قهرمان شوم، موهایم را می‌زنم. از ته ته نمی زنم اما در رختکن موهایم را کوتاه می‌کنم.»

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8261512/همراه-با-آجورلو-دوست-داشتم-از-استقلال-بروم-قهرمان-شویم-موهایم-را-کوتاه-می-کنم

دکمه بازگشت به بالا