اخبار ورزشی

چالش جدید استقلال ملاثانی؛ زمین بازی با دریابابل روی هوا!

ایسنا/خوزستان درحالی که قرار بود دیدار امروز استقلال ملاثانی و دریابابل از هفته نهم لیگ یک در زمین فولادنوین برگزار شود، باشگاه فولاد موافقت نکرد.
پس از کش و قوس فراوان و با پادرمیانی رییس هیات فوتبال خوزستان، هم ابراهیم اشکش به تیم استقلال ملاثانی برگشت و هم بازیکنان این تیم شب قبل از بازی امروز با دریابابل در اردوی تیم حاضر شدند و به اعتصاب پنج روزه خود پایان دادند. 

به گزارش ایسنا، البته این پایان ماجرا نیست و این بار استقلال ملاثانی با چالش جدید مواجه شده است؛ این تیم قرار بود مانند دیدارهای خانگی قبلی خود در زمین فولاد از دریابابل پذیرایی کند اما باشگاه فولاد به مسوولان استقلال اعلام کرد باتوجه به بازی تیم جوانان این باشگاه از ساعت ۱۵ امروز نمی توانند زمین را برای ساعت ۱۶:۳۰ در اختیار استقلال ملاثانی قرار دهند. 

مسوولان استقلال ملاثانی با باشگاه استقلال خوزستان نیز برای بازی در ورزشگاه غدیر صحبت کردند که آن ها به دلیل این که فردا چهارشنبه در همین ورزشگاه با پارس جنوبی بازی دارند با درخواست استقلال ملاثانی مخالفت کردند. 

بر این اساس در آستانه بازی با دریابل که این تیم نیز در اهواز حضور پیدا کرده، استقلال ملاثانی برای معرفی زمین بازی دچار مشکل بزرگی شده است و باید دید مسوولان ورزش خوزستان در ساعات باقی مانده تا آغاز این دیدار چه تدبیری می اندیشند تا سه امتیاز این بازی برای نماینده خوزستان که از مدعیان لیگ یک است، به راحتی از دست نرود. 

انتهای پیام

سورس:
https://www.isna.ir/news/1401072613863/چالش-جدید-استقلال-ملاثانی-زمین-بازی-با-دریابابل-روی-هوا

دکمه بازگشت به بالا