اخبار فضای مجازی

امید حسن رنگرز به شاگردانش در ۵ وزن دوم مسابقات جهانی

امید حسن رنگرز به شاگردانش در ۵ وزن دوم مسابقات
جهانی
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان از ظهر روز گذشته (دوشنبه) در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا آغاز شد و درحالی که انتظار می‌رفت محمدرضا مختاری عضو تیم ملی در رقابت‌های جهانی بزرگسالان صربستان و علی اکبر یوسفی دارنده مدال طلای سنگین وزن سال ۲۰۲۱ جهان راهی دیدار فینال شوند، این ۲ فرنگی کار با شکست مقابل حریفان خود معادلات را به هم ریختند و تیم ایران در پنج وزن نخست فقط شانس کسب ۲ مدال طلا را خواهد داشت جایی که پویا دادمرز و ایمان محمدی امشب برای رسیدن به قهرمانی باید مقابل حریفانی از آذربایجان و گرجستان مبارزه کنند. ابوالفضل چوبانی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.
هر چند مختاری و یوسفی با حضور در گروه بازنده‌ها شانس کسب مدال برنز را خواهند داشت، اما از آنجا که پیش از آغاز مسابقات، اهالی فن این ۲ کشتی گیر با تجربه را از امید‌های اصلی رسیدن به مدال طلا معرفی کرده بودند شکست در مرحله مقدماتی برای آن‌ها به نوعی ناکامی محسوب می‌شود.
رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان ظهر امروز آغاز می‌شود و حسن رنگرز سرمربی تیم ملی امیدوار است امید آرامی، سید دانیال سهرابی، امیر عبدی، علیرضا مُهمدی و علی عابدی درزی با عملکرد درخشان خود کمک کنند تا تیم ایران در نهایت به لحاظ تیمی در جایگاه مطلوبی قرار گیرد.
بر همین اساس در وزن ۶۰ کیلوگرم که با حضور ۱۷ نفر برگزار می‌شود، امید آرامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف کرم کمال از ترکیه می‌رود.
در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۲۲ نفر حضور دارند، سید دانیال سهرابی در دور اول به مصاف جولیان حورتا از کلمبیا می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با ویلیوس ساویکاس از لیتوانی کشتی می‌گیرد.
در وزن ۷۲ کیلوگرم که با حضور ۲۴ نفر برگزار می‌شود، امیر عبدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان سانات خاچاتریان از ارمنستان و گئورگی چخیکوادزه از گرجستان می‌رود.
در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۴ نفر حضور دارند، علیرضا مُهمدی در دور اول با علی هونج از ترکیه کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف کارلو کودریک از کروواسی می‌رود.
در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۲۲ نفر شرکت کرده اند، علی عابدی درزی در دور اول با اینوت گوسا از رومانی کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف مارکوس راگینگر از اتریش می‌رود.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8261553/امید-حسن-رنگرز-به-شاگردانش-در-۵-وزن-دوم-مسابقات-جهانی

دکمه بازگشت به بالا