اخبار فرهنگی هنری

«دکتر استرنج۲» خشن‌تر از قبل می‌شود

«دکتر استرنج۲» خشن‌تر از قبل می‌شود
به گزارش variety، بندیکت کامبربچ بازیگر انگلیسی فیلم «دکتر استرنج 2» با بازنویسی برخی صحنه‌های فیلم اش آن را تیره‌تر کرد، چون معتقد بود فیلم او نیاز به خشن‌تر شدن داشت.‌
 فیلم دوم «دکتر استرنج» با عنوان «دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی» در بهار امسال راهی سینماها شد و توانست شخصیت جادویی دنیای مارول با بازی بندیکت کامبربچ را مجددا در مرکز توجه دوستداران فیلم‌های ابرقهرمانی قرار دهد.

پس از موفقیت بزرگ فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»، فیلم دوم «دکتر استرنج» دنیای سینمایی مارول را بیشتر از همیشه به مرزهای فراواقعی برد. از این رو بسیاری از افراد  این اثر خلاقانه را به سام ریمی کارگردان فیلم نسبت دادند که با ابداع موثر این ژانر با سه‌گانه «مرد عنکبوتی»‌ در دهه ۲هزار با این فیلم بازگشته بود. او از  کتاب‌های کمیک و داستان‌های ترسناک برای فیلم خیالی خود استفاده می‌کرد که در نهایت توانست کوین فایگی رئیس مارول را متقاعد کند تا برخی صحنه‌های خشن این فیلم را حذف نکند.
 بندیکت کامبربچ در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که  علاوه بر بازی در فیلم دکتر استرنج 2، در بازنویسی فیلمنامه هم مشارکت داشته و در برخی از صحنه‌ها، نبرد قهرمان با استرنج شرور در یک جهان دیگر را تشدید کرده است.

داستان فیلم
داستان فیلم دکتر استرنج 2 از این قرار است که استرنج به مولتی‌ورس سفر می‌کند تا از نوجوانی به‌نام آمریکا چاوز که قادر به سفر در مولتی‌ورس است، در برابر واندا ماکسیموف محافظت کند و در یکی از صحنه‌ها استرنج وارد دنیای تقریباً نابود شده‌ای می‌شود که در آن با استرنج دیگری ملاقات می‌کند و استرنج شرور این جهان را می‌کشد و وارد رویا می‌شود تا ماموریتش را عملی کند.
 اسکات دریکسون، کارگردان و نویسنده فیلم «دکتر استرنج» در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۶ ادامه این فیلم را هم بسازد اما وی در ژانویه ۲۰۲۰ به دلیل اختلافات دیدگاه از کارگردانی این فیلم کنار رفت و ماه بعد والدرون و ریمی به پروژه ملحق شدند و کار را از نو شروع کردند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8261931/دکتر-استرنج۲-خشن‌تر-از-قبل-می‌شود

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا