اخبار بین المللی

الحوثی: ائتلاف درصدد فلج کردن دولت یمن است

الحوثی: ائتلاف درصدد فلج کردن دولت یمن است
عبد الملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی در مراسم افتتاحیه کار مشترک میان نهاد‌های دولتی و اجزای جامعه این کشور تاکید کرد ائتلاف متجاوز با هدف قرار دادن ساختمان‌های دولتی می‌خواست کار دولت را مختل کند و آن را فلج کند تا هرج و مرج در کشور ادامه یابد.
براساس گزارش پایگاه خبری العهد، او افزود: در نتیجه هدف قرار دادن نهاد‌های دولتی و عدم فعالیت این نهاد‌ها درپی حملات مشکلات بسیاری برای ملت یمن به وجود آمد.
دبیرکل انصارالله اعلام کرد در دوره‌هایی که بمباران هوایی کمتر است، حضور فشرده در نهاد‌های دولتی، جبران کمبود قبلی، حضور در جامعه و رسیدگی به مشکلات مردم ضروری است و اتکا به واردات از خارج یک مشکل جدی است، زیرا این یک اشتباه فاحش است و در سال‌های گذشته امنیت ملی کشور را به خطر می‌انداخت.
او در خصوص تاثیر تحولات اوکراین بر جهان هم گفت: مشکلاتی که آمریکا در اروپا و اوکراین ایجاد کرد عواقبی را در بعد اقتصادی به جا گذاشته است و باید به جنبه کشاورزی توجه کرد؛ چراکه ستون فقرات اقتصاد ملی است.
عربستان سعودی همراه با امارات، بحرین، سودان، مصر و کویت در ششم فروردین سال ۱۳۹۴ با تشکیل به اصطلاح ائتلاف عربی تجاوز خود به کشور یمن را آغاز کرد، اما پس از گذشت تقریبا هفت سال از این تجاوز وحشیانه، سایر هم‌پیمانان سعودی از این ائتلاف خارج شدند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8262139/الحوثی-ائتلاف-درصدد-فلج-کردن-دولت-یمن-است

دکمه بازگشت به بالا