اخبار فضای مجازی

برای بردن حریفان به هواداران نیاز داریم/ بازی با استرالیا در کشور ثالت سندیت ندارد

برای بردن حریفان به هواداران نیاز داریم/ بازی با استرالیا در
کشور ثالت سندیت ندارد
جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی اظهار کرد: اردوی تیم ملی از شنبه هفته آینده استارت خواهد خورد و با آغاز اردو‌ها حامد حدادی هم به جمع اردونشینان اضافه خواهد شد. بازی‌های سختی در این پنجره با چین و استرالیا در خانه داریم که می‌خواهیم در این دیدار‌ها بهترین نتایج را بگیریم. به هر حال  این پنجره آخرین میزبانی ما است و باید از آن بهترین استفاده را ببریم تا نتیجه مدنظر برای ما رقم بخورد.
او ادامه داد: در حال مکاتبه و رایزنی هستیم تا بتوانیم شرایط را برای حضور تماشاگران که سرمایه‌های ملی ما هستند فراهم کنیم تا از امتیاز میزبانی بهره کامل ببریم. ما در این دیدار‌ها به حمایت آن‌ها نیاز داریم تا در هنگام بازی شرایط را برای حریفان دشوار کنیم.
او درباره اینکه شنیده می‌شود استرالیا خواستار بازی با ایران در کشور ثالث است، گفت: تاکنون چیزی به ما اعلام نشده است. البته ملاک ما هم ارسال نامه کتبی از طرف فیبا برای ما بوده که تاکنون چیزی در این مورد برای ما ارسال نشده است. البته این شایعات هم چندان سندیت ندارد، زیرا شرایط به شکلی نیست که استرالیا نتواند برای دیدار با ما به ایران سفر کند.
رئیس فدراسیون بسکتبال درباره اینکه تکلیف بازی با ترکیه به کجا انجامید، تصریح کرد: تیم‌های باشگاهی این کشور درگیر مسابقات داخلی خودشان هستند و خیلی سخت است تا شرایط برای بازی ما با آن‌ها فراهم شود.
داوری درباره حضور بچیروویچ به عنوان مدیرفنی تیم ملی بسکتبال بیان کرد: او مربی با تجربه‌ای است و دلیل اصلی اینکه او را برای این سمت انتخاب کردیم این است که چندین سال سابقه کار در تیم‌های باشگاهی لیگ چین را در کارنامه دارد و به واسطه حضورش در آنجا شناخت خوبی هم از بازیکنانش دارد. جدا از این دارای رزومه خوبی هم است و حضورش می‌تواند منشا اتفاقات خوبی برای بسکتبال باشد.
او  درباره اینکه حمایت‌ها از طرف وزارت ورزش چگونه است، اظهار کرد: نسبت به توقعی که از ما می‌رود، نیاز است به همان شکل هم نگاه و توجه به ما صورت بگیرد  تا شرایط بهتر و بهتر شود تا بتوانیم جایگاه بسکتبال را بهتر از شرایط کنونی اش پیش ببریم. خدا را شکر تاکنون همه چیز از طرف وزارت ورزش و حتی کمیته ملی المپیک خوب بوده، اما نیاز است بهتر از قبل مورد توجه واقع شویم.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8261874/برای-بردن-حریفان-به-هواداران-نیاز-داریم-بازی-با-استرالیا-در-کشور-ثالت-سندیت-ندارد

دکمه بازگشت به بالا