اخبار فضای مجازی

رافت: دوندگی ملوانی ها برای پرسپولیس دردسرساز می شود/ مربیان ترس از باختن دارند

رافت: دوندگی ملوانی ها برای پرسپولیس دردسرساز می شود/ مربیان
ترس از باختن دارند
پایان رافت پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره وضعیت سرخپوشان اظهار کرد: شرایط خوبی دارند. بعد از اتفاقاتی که برای مدیریت استقلال رخ داد این حدس و گمان ایجاد شد که مدیرعامل پرسپولیس هم عوض شود، اما این اتفاق رخ نداد. اعتراض در زمینه مالی و محل تمرین همیشه بوده است، اما این مسائل پیش افتاده حل می‌شود.
او ادامه داد: تیم پرسپولیس با این همه هوادار یک زمین تمرین درست و حسابی ندارد و این اتفاق خوبی نیست. البته بازیکنان به این شرایط عادت کردند و تلاش خود را می‌کنند تا نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال بگیرند. در آستانه مسابقات جام جهانی هستیم و تماشای فوتبال باعث شور و شوق مردم می‌شود و مسئولان باید فکری به حال فوتبال کشورمان کنند.
سرخپوشان محکوم به برد برابر ملوان هستند 
رافت درباره بازی پرسپولیس و ملوان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال گفت: تیم ملوان همیشه جلوی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در تختی انزلی خوب بازی می‌کند. همچنین بازیکنان ملوان دوندگی بالایی دارند و فوتبال باکیفیتی ارائه می‌دهند به همین علت پرسپولیس بازی سختی دارد، اما سرخپوشان محکوم به برد در این بازی هستند تا صدر جدول را حفظ کنند.
تمرکز و دوندگی بالا برگ برنده بازی پرسپولیس و ملوان است 
پیشکسوت پرسپولیس درباره برگ برنده این بازی گفت: تمرکز، دوندگی بالا و باهوش بازی کردن برگ برنده این بازی هستند و هر تیمی  که این ۳ فاکتور داشته باشد در آن صورت می‌تواند برنده بازی شود.  هر ۲ تیم هواداران زیادی دارند و بازی بدون تماشاگر کار را برای آن‌ها سخت می‌کند. متاسفانه نبود تماشاگر باعث شده که کیفیت بازیکنان پایین بیاید، اما بازیکنان به این موضوع عادت کردند.
پرسپولیس در زمین خوب فوتبال باکیفیت ارائه می دهد 
او درباره وضعیت چمن ورزشگاه تختی انزلی گفت: به نظرم چمن انزلی یکی، ۲ سال است که شرایطش خوب شده است. تیم پرسپولیس هم نشان داده که در زمین خوب فوتبال باکیفیتی ارائه می‌دهد و این تیم در ورزشگاه آزادی همیشه خوب بازی می‌کند. البته بازی پرسپولیس و ملوان موقعیت گلزنی زیادی ندارد و شاید یکی، ۲ موقعیت نصیب تیم‌ها شود و هر تیمی که از تک موقعیت‌ها استفاده کند به برتری می‌رسد.
تیم ها به دنبال نباختن هستند 
رافت درباره تعداد کم گل در بازی‌های لیگ برتر فوتبال و اینکه تیم پرسپولیس بازی زیبا ارائه نمی‌دهد، بیان کرد: مربیان و تیم‌ها ترس از باختن دارند به همین علت آن‌ها به دنبال برد با گل‌های کمتر هستند تا در کورس رقابت با حریفان بمانند. این موضوع نه تنها برای تیم پرسپولیس بلکه در بازی  همه تیم‌ها شاهد هستیم که در ابتدا به دنبال نباختن هستند و بعد از آن موقعیت گیر بیاورند تا گل بزنند.
پرسپولیسی ها باید تغییر تاکتیک بدهند 
او افزود: تیم‌های فوتبال جلوی پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند و سرخپوشان باید تغییر تاکتیک و سیستم بدهند تا با نفرات زیادی در محوطه جریمه حریفان ظاهر شوند و گل بزنند. البته پرسپولیسی‌ها با این شرایط هم صدرنشین لیگ برتر فوتبال است.
پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه گل محمدی به اردوی چند روزه تیم ملی اعتراض کرده است، گفت: به هر حال بازی‌های لیگ برتر ۲ هفته دیگر  برگزار خواهد شد و بعد از آن اردوی تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی شروع می‌شود. بازیکنان بعد از بازی باشگاهی خود به ریکاوری می‌روند و فرقی نمی‌کند که این ریکاوری در تیم باشگاهی یا تیم ملی باشد. به هر حال ۴ روز ملی پوشان پرسپولیس در اردوی تیم ملی هستند و گل محمدی هم نباید به این موضوع اعتراض کند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8262238/رافت-دوندگی-ملوانی-ها-برای-پرسپولیس-دردسرساز-می-شود-مربیان-ترس-از-باختن-دارند

دکمه بازگشت به بالا