اخبار بین المللی

حماس: انتفاضه در کرانه باختری، ادامه عملیات شمشیر قدس است

حماس: انتفاضه در کرانه باختری، ادامه عملیات شمشیر قدس
است
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی به مناسبت سالروز «وفای به آزاد مردان» تاکید کرد، انتفاضه رو به رشد در کرانه باختری اشغالی، تداوم روحیه‌ای است که در عملیات شمشیر قدس پدیدار شد، شمشیری که جز با آزادی اسرا غلاف نخواهد شد.
به نقل از المیادین، هنیه همچنین گفت: نبرد مقاومت با اشغالگران برای آزادی اسراء، نبردی است که تا زمان تن دادن اشغالگران به شرایط مقاومت تداوم خواهد داشت.
طی هفته های اخیر تنش میان رژیم صهیونیستی و مردم فلسطین به دلیل زیاده خواهی ها و ادامه ظلم تل آویو تشدید شده است. یورش صهیونیست ها به قدس اشغالی و کرانه باختری، ادامه محاصره نوار غزه، ادامه شهرک سازی ها و وضع نامطلوب اسرای فلسطینی و موضوع بازگشت آوارگان از دلایل خشم مردم فلسطین از شرایط موجود است. 
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی با اشاره به این که صهیونیست‌ها در صدد نابودی مسجد الاقصی هستند، گفت: پایان اشغال کرانه باختری آغازی برای فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، «احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز تاکید کرد: مقامات رژیم اشغالگر با تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی و همچنین ایجاد شکاف در وحدت ملی فلسطینی‌ها در صدد نابودی این مسجد مبارک هستند.
احمد المدلل با ایراد سخنانی در یک دیدار مردمی در اردوگاه برج البراجنه در سوریه که با حضور نیروهایی از جنبش جهاد اسلامی، مقامات و مردم فلسطینی برگزار شد بر ضرورت قرار گرفتن قطب نما به سمت کرانه باختری با هدف پایان دادن به اشغال آن تاکید کرد و گفت پایان اشغال کرانه باختری آغازی برای فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد بود.
این مقام جهاد اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی فقط در شرایطی از کرانه باختری خارج خواهد شد که احساس کند در حال ضرر کردن و خسارت دادن است.کرانه باختری هسته طرح راهبردی و دینی رژیم صهیونیستی است و این رژیم فقط با سکوت ارتش‌های عربی به اشغال این منطقه ادامه می‌دهد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8262342/حماس-انتفاضه-در-کرانه-باختری-ادامه-عملیات-شمشیر-قدس-است

دکمه بازگشت به بالا