اخبار سیاسی

سردار معروفی: هیچکس به اندازه رهبر انقلاب جوانان را نمی‌شناسد

سردار معروفی: هیچکس به اندازه رهبر انقلاب جوانان را
نمی‌شناسد
سردار سرتیپ «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنگ نرم دشمن در جهت سوءاستفاده از جوانان کشورمان اظهار داشت: در رابطه با جوانان کم‌توجهی کردیم و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم ۴۱ بار از کلمه جوانان استفاده کردند؛ این نشان از اهمیت و ضرورت توجه به جوانان دارد، اما زمانی که این بیانیه صادر شد، متأسفانه هیچ توجهی برای عملیاتی شدن آن صورت نگرفت؛ تأکید رهبری بر جوانان، گویای این مطلب است که هیچ‌کس به اندازه ایشان جوانان را نمی‌شناسد.
سردار معروفی گفت: برخی مسئولان، اعتقادی به جوانان و نوجوانان ندارند در صورتی که همه اعم از دستگاه‌های کشوری و لشگری موظف هستند فرمایشات رهبری را عملیاتی کنند؛ چون جوانان سرمایه‌های کشور هستند و به همین دلیل دشمن به اشکال مختلف در پی جذب آن‌هاست.
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: جوانان امروز نه دوران ستمشاهی و نه دوران آغازین انقلاب اسلامی و حتی دوران دفاع مقدس را ندیدند و نمی‌دانند که تنها در جنگ تحمیلی بالغ بر ۱۸۸ هزار شهید، حدود ۵۰۰ هزار مجروح و حدود ۵۰ هزار نفر اسیر دادیم.
وی با تأکید بر اینکه وقایع انقلاب اسلامی باید برای جوانان تبیین شود، ادامه داد: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی از ضرورت جهاد تبیین می‌گویند، این جهاد تبیین فقط مربوط به مسایل سیاسی نمی‌شود، بلکه باید در همه عرصه‌ها مورد توجه قرار گیرد؛ چون دشمن، ایران قوی و مستقل را نمی‌خواهد.
سردار معروفی افزود: دشمن امروز دست بر روی کسانی می‌گذارد که نسبت به وقایع گذشته کشور، اطلاعات زیادی ندارند؛ حال در چنین شرایطی باید پیشکسوتان کشورمان در هر حوزه فعالیتی نسبت به آگاه‌سازی جوانان اقدام کنند.
وی عنوان کرد: وقتی دشمن به‌صورت انسجام قرارگاهی و جبهه‌ای در برابر ایران شکل فعالیت می‌کند، ما هم باید در برابر آن‌ها قرارگاهی عمل کنیم و نگذاریم دشمن بر روی تفکر جوانان ما اثر بگذارد.
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: البته آن بخشی که عامل دشمن هستند و از دشمنان این ملت پول می‌گیرند و دست به اغتشاش می‌زنند، هرچند ممکن است در لباس خودی باشند، حساب آن‌ها از عموم جوانان و مردم جداست.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8262347/سردار-معروفی-هیچکس-به-اندازه-رهبر-انقلاب-جوانان-را-نمی‌شناسد

دکمه بازگشت به بالا