اخبار فضای مجازی

راهیابی عبدی و عابدی درزی به رده بندی/ آرامی حذف شد

راهیابی عبدی و عابدی درزی به رده بندی/ آرامی حذف شد
مسابقات شاسن مجدد پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از ظهر امروز (چهارشنبه) در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا در حال برگزاری است که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.
بر همین اساس در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر سانات خاچاتریان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱ بر ۱ مغلوب گوربان گوربانوف از آذربایجان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. عبدی در این گروه با نتیجه ۸ بر صفر یانیس نیفری از فرانسه را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار مقابل عرفان میرزویف از اوکراین قرار می‌گیرد.
در وزن ۹۷ کیلوگرم علی عابدی درزی در دور اول با نتیجه ۴ بر ۳ اینوت گوسا از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل مارکوس راگینگر از اتریش با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب شد و با توجه به راه یابی این کشتی گیر به دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها راه یافت. عابدی درزی در این گروه با نتیجه ۶ بر ۳ در مصاف با مصطفی اولگون از ترکیه به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. وی برای کسب مدال برنز به مصاف گئورگی کاتساناشویلی از گرجستان می‌رود.
در وزن ۶۰ کیلوگرم امید آرامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۱ و ضربه فنی مغلوب کرم کمال از ترکیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت و به دلیل اینکه صبح امروز در وزن کشی مجدد، به سر وزن قانونی نرسید از دور رقابت‌ها کنار رفت.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8262791/راهیابی-عبدی-و-عابدی-درزی-به-رده-بندی-آرامی-حذف-شد

دکمه بازگشت به بالا