اخبار فضای مجازی

پرسپولیس بخت اول قهرمانی است/ بازی محتاطانه لیگ را کم گل کرده

پرسپولیس بخت اول قهرمانی است/ بازی محتاطانه لیگ را کم گل
کرده
سهراب انتظاری مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره بازی این تیم برابر تیم ملوان اظهار کرد: تیم صدر جدول با تیم انتهای جدول بازی می‌کند. البته پرسپولیس تصور نکند که بازی راحتی برابر تیم ته جدولی ملوان دارد چرا که بازیکنان این تیم خوب بازی می‌کنند و دونده و پرتلاش هستند، اما با جو و فضای لیگ برتر فوتبال هماهنگ نشدند.
انتظاری تصریح کرد: تیم پرسپولیس قدرتمند است و در صدر جدول قرار دارد، اما این تیم در تختی انزلی بازی سختی پیش رو دارد. به طور کلی بازی بدون تماشاگر جذابیت ندارد، اما در این بازی نبود تماشاگر می‌تواند کمک حال سرخپوشان باشد چرا که تیم ملوان هواداران پرشور دارد و آن‌ها می‌توانند فضای ورزشگاه انزلی را سنگین کنند.
او درباره برگ برنده پرسپولیس در بازی با ملوان گفت: بازیکنان خط حمله ما خوب هستند و ترابی، امیری و لوکادیا می‌توانند نقش اساسی در این بازی داشته باشند و برای پرسپولیس گل بزنند. لوکادیا بازیکن پرانرژی و موثری است و تاکنون هم ۵ گل برای سرخپوشان زده است.
مهاجم سابق پرسپولیس درباره وضعیت زمین تختی انزلی اظهار کرد: امسال کیفیت چمن انزلی بهتر شده، اما در یکی، ۲ روز پیش هوای شمال بارانی بوده است و شاید زمین ناهموار باشد. امیدوارم  این بازی توی ذوق بینندگان تلویزیونی نزند و بازی زیبایی را شاهد باشیم.
انتظاری درباره  اینکه بازی‌ها جذاب نیست و تعداد گل‌ها کم است، گفت: به نظرم تیم‌ها قدرتمند شدند و دیگر مثل گذشته راحت برنده نمی‌شوند. رقابت‌ها نزدیک و تنگاتنگ شده است و هر تیمی نمی‌تواند موقعیت زیاد گلزنی ایجاد کند. همچنین بازی‌ها پرگل نیست چرا که تیم‌ها محتاط شدند و امیدوارم دست از احتیاط بردارند.
او درباره اینکه پرسپولیس امسال قهرمان لیگ برتر فوتبال می‌شود، بیان کرد: به نظرم پرسپولیس راه سختی پیش رو دارد، اما شانس اول قهرمانی است. هواداران هم انتظار قهرمانی از تیم خود دارند و این تیم شایستگی قهرمانی را دارد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8263166/پرسپولیس-بخت-اول-قهرمانی-است-بازی-محتاطانه-لیگ-را-کم-گل-کرده

دکمه بازگشت به بالا