اخبار فضای مجازی

پرسپولیس- ملوان؛ جنگ بقا در انزلی/ سپاهان- تراکتور؛ صف آرایی طلایی پوشان برای تصاحب صدر سرخ

پرسپولیس- ملوان؛ جنگ بقا در انزلی/ سپاهان- تراکتور؛ صف آرایی
طلایی پوشان برای تصاحب صدر سرخ
بازی‌های لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار امروز (روز پنج شنبه) در شهر‌های مختلف شروع می‌شود و  مابقی بازی‌ها هم روز جمعه برگزار خواهد شد. در حساس‌ترین بازی ها، پرسپولیس به مصاف حریف خود می‌رود و تیم سپاهان هم میزبان تراکتور در ورزشگاه نقش جهان است.  
سپاهان- تراکتور/ روز پنج شنبه ساعت ۱۵
تیم‌های سپاهان و تراکتور در بازی حساس و مهم  امروز در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند و نتیجه این دیدار برای تیم‌های بالانشین اهمیت زیادی دارد.  
طلایی پوشان اصفهانی هفته گذشته  توانستند برد ارزشمندی برابر برزیل ایران کسب کنند و با ۱۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار بگیرند. آن‌ها در صورت برد برابر تیم تراکتور می‌توانند به طور موقت صدرنشین لیگ برتر فوتبال شوند.

در آن طرف، تیم تراکتور هفته گذشته با هت تریک محمد عباس‌زاده توانست برابر تیم نفت مسجد سلیمان به برتری برسد و با ۱۴ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار بگیرد.  
سرخپوشان تبریزی  می‌خواهند امتیاز بگیرند و دست پر به خانه برگردند، اما کار سختی در نقش جهان پیش رو دارند.  
هر ۲ تیم به دنبال ارائه بازی هجومی هستند به همین علت این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.  
تقابل بردیف مربی روس تبار  با مورایس مربی پرتغالی در این بازی می‌تواند به کیفیت دیدار بیافزاید.  
عباس زاده مهاجم تراکتور  با ۶ گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال قرار دارد و باید دید روند گلزنی خود را در بازی با سپاهان ادامه می‌دهد یا نه…
جدال ۲ تیم در فصل گذشته برنده نداشت و هر ۲ بازی با تساوی تمام شد.  

مس کرمان – صنعت نفت آبادان/ روز پنج شنبه ساعت ۱۷
 تیم‌های قعر جدولی لیگ برتر فوتبال در کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند.  
تیم مس کرمان با هدایت فرزاد حسین خانی با ۶ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفته است. این تیم کرمانی تنها یک برد در لیگ برتر فوتبال کسب کرده و قصد دارد دومین برد خود را برابر نفت آبادان به دست آورد و از وضعیت بحرانی خارج شود.
در آن طرف، تیم صنعت نفت آبادان با فیروز کریمی از سه مسابقه یک امتیاز گرفته و در قعر جدول قرار گرفته است.  
شاگردان کریمی در صورت برد برابر مس کرمان شانس صعود ۳ پله‌ای را در جدول رده بندی دارند.  
نفتی‌ها در آستانه این بازی  شارژ مالی شده‌اند تا با روحیه بالا به مصاف حریف کرمانی خود بروند.  

ملوان – پرسپولیس/ روز پنج شنبه ساعت ۱۷
تیم فوتبال ملوان  در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و با یک بازی کمتر و کسب ۵ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.  
قو‌های سپید انزلی به ۳ امتیاز بازی با سرخپوشان پایتخت نیاز مبرم دارند تا از انتهای جدول جدا و از بحران خارج شوند، اما کار سختی برابر تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال دارند.  
این رقابت برای ملوانی‌ها حکم مرگ و زندگی را دارد به همین علت آن‌ها به بازی انتحاری روی می‌آورند تا بتوانند  برابر پرسپولیس  امتیاز بگیرند.   علاوه بر این، از انزلی خبر می‌رسد که مازیار زارع در صورت باخت در این بازی از سرمربیگری ملوان اخراج می‌شود.  
مازیار زارع به علت بازی در پرسپولیس  شناخت خوبی از این تیم دارد و همین موضوع کار را برای سرخپوشان پایتخت سخت می‌کند. علاوه بر این، زارع زمانی که بازیکن ملوان بود در بازی با پرسپولیس درون دروازه قرار گرفته و پنالتی سرخپوشان را در اختیار گرفت.  
در آن طرف، تیم پرسپولیس هفته گذشته با ضربه پنالتی لوکادیا توانست تیم مس رفسنجان را شکست بدهد و در صدر جدول رده بندی باقی بماند، اما این تیم باید ملوان را در انزلی شکست بدهد تا بتواند صدرنشینی خود را تثبیت کند در غیر این صورت رقبایش استقلال و سپاهان جایش را در صدر جدول می‌گیرند.  
 گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از نداشتن زمین تمرین و حضور بیش از اندازه بازیکنانش در تمرین تیم ملی گلایه کرد، اما او به خوبی می‌داند که برای اینکه صدر جدول را تیمش از دست ندهد باید با دست پر از انزلی برگردد.

نساجی مازندران – فولاد خوزستان/ روز پنج شنبه ساعت ۱۷:۳۰
تیم‌های رده‌های ششم و هفتم جدول امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.  
تیم نساجی مازندران هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و تیم مدعی قهرمانی گل گهر سیرجان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و با ۱۳ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفت.  
شاگردان مطهری قصد دارند با برتری برابر تیم فولاد روند رو به رشد خود را ادامه بدهند، اما کار سختی برابر تیم پرمهره فولاد دارند.  
در آن طرف، تیم فولاد ۴ هفته رنگ برد را ندیده است و این تیم نتوانسته انتظارات هوادارانش را برآورده کند.  
شاگردان نکونام قصد دارند که با برد برابر نساجی  نوار تساوی‌های خود را قطع کنند، اما کار سختی در ورزشگاه وطنی پیش رو دارند.  
جدال مطهری و نکونام مربیان جوان قرمز و آبی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.  
برنامه بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال
روز جمعه 
پیکان- هوادار- ساعت ۱۵
استقلال- آلومینیوم اراک- ساعت ۱۷
نفت مسجد سلیمان- مس رفسنجان- ساعت ۱۷
گل گهر سیرجان- ذوب آهن- ساعت ۱۷

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8263049/پرسپولیس-ملوان-جنگ-بقا-در-انزلی-سپاهان-تراکتور-صف-آرایی-طلایی-پوشان-برای-تصاحب-صدر-سرخ

دکمه بازگشت به بالا