اخبار بین المللی

احتمال متهم شدن ترامپ به جرم تجاوز جنسی

احتمال متهم شدن ترامپ به جرم تجاوز جنسی
جین کارول، ستون نویس یک مجله آمریکایی در شکایتی از دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا گفت ترامپ در اواسط دهه ۱۹۹۰ در یک فروشگاه بزرگ به او تجاوز کرده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، این اظهارات در حالی انجام شد که یک هفته پیش یک قاضی فدرال پیشنهاد ترامپ برای به تعویق انداختن روند رسیدگی به این پرونده را رد کرده بود.
دفتر دونالد ترامپ اعلام کرده بود تحت سوگند قرار دادن رییس جمهور سابق آمریکا به اتهام ارتکاب به تجاوز جنسی می‌تواند بازخورد‌های ناروایی را در جامعه داشته باشد، به همین دلیل از قاضی و دادستان تقاضای به نعویق انداختن رسیدگی به این پرونده را اعلام کرده بودند.
یکی از نمایندگان جین کارول در این پرونده در بیانیه‌ای اعلام کرد: خوشحالیم که امروز توانستیم ترامپ را در این پرونده تسلیم کنیم.
آلینا حبا، وکیل دونالد ترامپ در این پرونده نیز اعلام کرد این پرونده همانند بسیاری از شکایت‌های مطرح شده علیه ترامپ تنها یک بازی سیاسی است و ادعا‌های مطرح شده در آن صحت ندارد.
ترامپ با همراهی وکیل خود پیشتر از دادگاه خواسته بود روند رسیدگی به این پرونده را متوقف کند چرا که به گفته وکیل وی این پرونده “بی ارزش” است.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8263242/احتمال-متهم-شدن-ترامپ-به-جرم-تجاوز-جنسی

دکمه بازگشت به بالا