اخبار فضای مجازی

هواداران یونایتد خواهان فسخ قرارداد رونالدو شدند

هواداران یونایتد خواهان فسخ قرارداد رونالدو شدند
۱۱:۴۱ – ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۴۱ – ۲۸ مهر ۱۴۰۱ او یک بچه ۳۷ ساله و لجباز است منچستریونایتد شب گذشته در دوازدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی تاتنهام قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۰-۲ از سر راه بردارد.  رونالدو طبق معمول دیدار‌های این فصل شیاطین سرخ در لیگ برتر روی نیمکت قرار داشت و به نظر می‌رسید که از این موضوع چندان راضی نیست و نارضایتی‌اش را به وضوح نشان داد.  این بازیکن در حالی که هنوز بازی به پایان نرسیده بود و دو تعویض دیگر هم برای یونایتد مانده بود تصمیم گرفت نیمکت را ترک کند و به تنهایی راهی رختکن شود.  این موضوع به هیچ وجه به مذاق هواداران یونایتد خوش نیامده و آن‌ها را به حدی عصبی کرده است که بلافاصله با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی به آن واکنش نشان دادند.  
یکی از هواداران این تیم در توییترش نوشت: «رفتار رونالدو واقعا بی‌احترامی است. او ۳۷ سال سن دارد و مانند یک بچه لجباز با عصبانیت زمین را ترک کرد.»هوادار دیگری اظهار داشت: «او بچه و لجباز است. رونالدو همیشه سعی دارد همه چیز را به خودش مربوط بداند و نحوه انجام این کارش در بهترین حالت مسخره است. یونایتد به اوج برگشته و او جایی در برنامه این تیم ندارد. او باید در شبی که تیمش نمایش بسیار خوبی داشت از هم تیمی‌هایش حمایت می‌کرد.»کاربر دیگری اضافه کرد: «قرارداد رونالدو را فسخ کنید! رفتن به سمت تونل پیش از پایان بازی بس است. این رفتار شرم‌آور است. اگر او امروز در زمین حضور داشت، نهایتا به یک تساوی می‌رسیدیم.»
تن هاخ پس از پایان بازی شب گذشته مدعی شد که می‌خواهد شادی پیروزی را خراب کند و فردا (امروز) به موضوع رفتار رونالدو رسیدگی خواهد کرد.  

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8263495/هواداران-یونایتد-خواهان-فسخ-قرارداد-رونالدو-شدند

دکمه بازگشت به بالا