اخبار بین المللی

تظاهرات در رام الله در پی شهادت عامل عملیات شعفاط/ عملیات مسلحانه جدید «بیشه شیران» در کرانه باختری

تظاهرات در رام الله در پی شهادت عامل عملیات شعفاط/ عملیات
مسلحانه جدید «بیشه شیران» در کرانه باختری
پس از آنکه عدی التمیمی، عامل عملیات اردوگاه شعفاط عملیات شهادت طلبانه دیگری در ورودی شهرک صهیونیست نشین «معالیه ادومیم» در شرق قدس اشغالی انجام داد و به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، شمار زیادی از فلسطینی‌ها در رام الله در کرانه باختری تظاهرات کردند.
به نقل از الجزیره، اتحادیه معلمان فلسطینی نیز در واکنش به شهادت عدی التمیمی عامل عملیات شعفاط به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در ورودی شهرک صهیونیست نشین معالیه ادومیم، در تمام مدارس کرانه باختری اعتصاب سراسری اعلام کرد.
پس از به شهادت رسیدن عدی التمیمی عامل عملیات اردوگاه شعفاط به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در ورودی شهرک معالیه ادومیم، شماری از جوانان فلسطینی در اطراف خانه او در منطقه “ضاحیه السلام” در قدس اشغالی جمع شدند.
گروه مقاومتی «عرین الاسود» صبح امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، در پاسخ به شهادت التمیمی، رزمندگان این گروه بامداد امروز یک گروه پیاده از نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب نابلس را رصد کرده و این گروه را گلوله باران کرده است.
عرین الاسود در ادامه از حتمی بودن مجروح شدن تعدادی از نظامیان صهیونیستی مذکور خبر داد و افزود، تمامی رزمندان این گروه، سالم به محل اقامت خود بازگشته‌اند.
در ادامه بیانیه این گروه آمده، خون شهید عدی التمیمی و دیگر شهدای فلسطین به سوخت آتش فشانی تبدیل شده که کسی جز خدا آن را خاموش نخواهد کرد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8263237/تظاهرات-در-رام-الله-در-پی-شهادت-عامل-عملیات-شعفاط-عملیات-مسلحانه-جدید-بیشه-شیران-در-کرانه-باختری

دکمه بازگشت به بالا