اخبار بین المللی

بیش از یک میلیون نفر در ناامنی غذایی در نیویورک

بیش از یک میلیون نفر در ناامنی غذایی در نیویورک
بیش از یک میلیون نفر در نیویورک در ناامنی غذایی به سر می‌برند.
به گزارش سی جی تی ان، هزینه‌های زندگی در آمریکا به شدت افزایش یافته است، اما با وجود این، بسیاری از مواد غذایی در این کشور دور ریخته می‌شود. برخی از نهاد‌ها تلاش می‌کنند این مواد غذایی را دوباره بین مردم نیازمند توزیع کنند.
خبرنگار این شبکه آمریکایی می گوید: روزانه در هر شرایطی کامیون به مرکز توزیع مواد غذایی وارد می‌شود. بر اساس آمار‌ها نیاز به میوه و مواد غذایی در نیویورک به بالاترین سطح نسبت به زمان همه گیری رسیده است.
شهروند زنی در این باره گفت: ما شاهد افزایش ۲۵ درصدی بهای میوه هستیم. این بالاتر از زمان همه گیری است. حالا هم به خاطر تورم، همه گیری و بحران مهاجرت بسیاری از مردم نمی‌توانند نیاز‌های خود را برآورده کنند.
تحقیق انجام شده نشان می‌دهد ۶۸ درصد از مواد غذایی دور ریخته می‌شوند. در شهر نیویورک در حدود ۵۴ درصد مواد غذایی در مناطق مسکونی دور ریخته می‌شوند. ۲۰ درصد آن‌ها مربوط به رستوران‌ها هستند. در مجموع ۳.۹ میلیون تن ماده غذایی راهی مکان‌های دفن زباله می‌شود. اما با افزایش نیاز به مواد غذایی این موضوع نیاز به اقدام فوری دارد.
یک کارشناس مواد غذایی در این زمینه می گوید: مردم باید بدانند این مواد غذایی از کجا به دست آن‌ها می‌رسد. اما مردم به این موضوع فکر نمی‌کنند. همه باید به این موضوع توجه کنند. باید یک رژیم غذایی سالم وجود داشته باشد.
 نزدیک به یک میلیون نفر از مردم نیویورک با ناامنی غذایی روبرو هستند. کارشناسان معتقدند دخالت دولت در این موضوع نیاز است. این وضع سبب شده است گروه‌هایی تلاش کنند مواد غذایی را به روشی درست طبخ و در بخش‌های مختلف نیویورک و در بین نیازمندان توزیع کنند.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8263934/بیش-از-یک-میلیون-نفر-در-ناامنی-غذایی-در-نیویورک

دکمه بازگشت به بالا