اخبار فضای مجازی

استقلال- آلومینیوم اراک؛ آبی پوشان به دنبال صدرنشینی/ گل گهر – ذوب آهن؛ جدال ژنرال با تارتار در سیرجان

استقلال- آلومینیوم اراک؛ آبی پوشان به دنبال صدرنشینی/ گل گهر
– ذوب آهن؛ جدال ژنرال با تارتار در سیرجان
مسابقات  هفته دهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار امروز (روز جمعه) در شهر‌های مختلف به پایان می‌رسد و در حساس‌ترین بازی‌ها تیم استقلال به مصاف تیم آلومینیوم اراک می‌رود و تیم گل گهر سیرجان هم میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.  
پیکان – هوادار/ روز جمعه ساعت ۱۵
دربی کوچک تهران بین ۲ تیم فوتبال پیکان و هوادار  امروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.  
تیم پیکان هفته گذشته برابر تیم فولاد به تساوی دست یافت و با ۱۰ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.  
خودروسازان ۶ هفته رنگ برد به خود ندیدند و همه تلاش خود را می‌کنند که با برد برابر تیم هوادار طلسم نبردن خود را بشکنند و رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.  

در آن طرف، تیم هوادار توانست با ۲ برد متوالی از وضعیت بحرانی خارج شود و با ۱۱ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار بگیرد.  
شاگردان الهامی قصد دارند با کسب امتیاز برابر تیم پیکان روند رو به رشد خود را ادامه بدهند، اما با حریف جوان و سختکوش مواجه هستند.  
استقلال – آلومینیوم اراک/ روز جمعه ساعت ۱۷
تیم فوتبال استقلال هفته گذشته با گل به خودی حریف اصفهانی خود ۱۸ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به رقیب دیرینه خود پرسپولیس در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفت.
باشگاه استقلال چند روز پیش دچار تغییر و تحولات مدیریتی شد و آجرلو  از مدیرعاملی باشگاه کنار رفت و علی فتح‌الله زاده جانشین او شد.
فتح الله زاده  در اولین اقدامش توانست مانع استعفای  ساپینتو سرمربی پرتغالی شود و همچنان این مربی هدایت آبی پوشان را برعهده دارد.  
آبی پوشان پایتخت قصد دارند با برتری برابر تیم آلومینیوم اراک فاصله امتیازی خود را با رقیب دیرینه خود پرسپولیس حفظ کنند و حتی در صورت لغزش رقیبشان به تنهایی صدرنشین شوند.  

در آن طرف، تیم آلومینیوم اراک هفته گذشته برابر تیم مس کرمان به برد ارزشمندی دست یافت و با ۱۲ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار گرفت.  
تیم آلومینیوم تاکنون در خط دفاعی عملکرد خوبی داشته و  فقط ۴ گل در ۹ بازی خورده، اما  این تیم  گلزنی مشکل دارد و فقط ۴ گل به ثمر رسانده است.
شاگردان رحمتی می‌خواهند دست پر به اراک برگردند، اما کار سختی  برابر قهرمان فصل گذشته در ورزشگاه آزادی دارند.  
سید مهدی رحمتی و چند بازیکن آلومینیوم سابقه بازی در استقلال را دارند و همین موضوع کار را برای آبی پوشان سخت می‌کند.  

گل گهرسیرجان – ذوب آهن/ روز جمعه ساعت ۱۷
تیم فوتبال گل گهر هفته گذشته در یک بازی خانگی برابر تیم نساجی مازندران شکست خورد و با ۱۵ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفت.  
شاگردان قلعه نویی می‌خواهند با برد برابر تیم ذوب آهن باخت هفته قبل را جبران کنند و در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.  
در آن طرف، تیم ذوب آهن هفته گذشته در دقایق پایانی با گل به خودی بازیکنش برابر استقلال شکست خورد و با ۱۰ امتیاز در رتبه یازدهم جدول ردخ بندی قرار گرفت.  
مدیران ذوب آهن معتقد هستند از ارزان‌ترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شوند و با توجه به هزینه‌ای که انجام داده اند  قرار گرفتن روی پله یازدهم جدول خیلی برای این تیم بد نیست.  
تیم گل گهر فصل گذشته در یک بازی پرگل ۳ بر ۲ ذوب آهن را شکست داد، اما بازی برگشت این ۲ تیم بدون گل به پایان رسید.  

نفت مسجدسلیمان – مس رفسنجان/ روز جمعه ساعت ۱۷
تیم نفت مسجدسلیمان  با ۴ شکست متوالی در لیگ برتر فوتبال و کسب ۸ امتیاز در  جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد و در وضعیت بحرانی به سر می‌برد.  
شاگردان مهاجری می‌خواهند با برد برابر تیم مس رفسنجان نوار باخت‌های متوالی خود را قطع کنند، اما آن‌ها با تیم قدرتمندی مواجه هستند.
در آن طرف، تیم مس رفسنجان هفته گذشته با وجود ارائه بازی خوب برابر پرسپولیس شکست خورد و به رتبه هشتم جدول لیگ سقوط کرد.
شاگردان ربیعی می‌خواهند پنجمین باخت متوالی را به نفت مسجد سلیمان تحمیل کنند و رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند، اما کار سختی پیش رو دارند.  

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8263707/استقلال-آلومینیوم-اراک-آبی-پوشان-به-دنبال-صدرنشینی-گل-گهر-ذوب-آهن-جدال-ژنرال-با-تارتار-در-سیرجان

دکمه بازگشت به بالا