اخبار فضای مجازی

لوکادیا یک گل مدرسه ای زیبا به ملوان زد/ زارع برای کنترل تیمش باید صبور باشد

لوکادیا یک گل مدرسه ای زیبا به ملوان زد/ زارع برای کنترل
تیمش باید صبور باشد
محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برد سرخپوشان برابر تیم ملوان اظهار کرد: نیمه اول بازی بار فنی نداشت، اما تیم پرسپولیس در نیمه دوم توسط لوکادیا گل مدرسه‌ای قشنگی زد و خودش را از مدعیان قهرمانی جدا کرد. سرخپوشان با برد اقتصادی از سد حریفان خود عبور می‌کنند و به نظرم ۹۰ درصد قهرمان لیگ برتر می‌شوند.  
کلهر درباره اینکه پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند، اما نتیجه می‌گیرد، گفت:  در فوتبال حرفه‌ای باید نتیجه بگیرید تا قهرمان شوید. تیم تیم استقلال هم فصل گذشته با زدن گل‌های کم توانست قهرمان لیگ برتر فوتبال شود. البته پرسپولیس باید هجومی‌تر بازی کند تا بتواند گل‌های بیشتری به ثمر برساند.  
او درباره عملکرد تیم ملوان بندرانزلی گفت: تیم ملوان در نیمه اول بازی خوب مقاومت کرد، اما این تیم در خط دفاع دچار ناهماهنگی است. آن‌ها نباید تمرکزشان را از دست بدهند تا بتوانند در لیگ برتر فوتبال بمانند. ملوان تیم ریشه دار و خوبی است و این تیم می‌تواند با هدایت مازیار زارع در لیگ برتر بماند.  
پیشکسوت پرسپولیس درباره حرکت مازیار زارع در این بازی گفت: متاسفانه این حرکات در فوتبال زیاد شده است و باید مربیان و بازیکنان در رفتارشان تجدید نظر کنند و رفتار حرفه‌ای را رعایت کنند. زارع شاگرد سرویس قایقران بوده است و باید صبوری کرده تا در شرایط سخت بتواند تیمش را هدایت و کنترل کند.  
کلهر درباره اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، گفت: بله، تیم پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد به شرطی که گل محمدی نگذارد حواشی در تیمش رخنه کند.  
او درباره گلزنی لوکادیا در این بازی گفت: زمانی که بازیکنان خوب خارجی به ایران می‌آیند، انگیزه بازیکنان داخلی زیاد می‌شود. لوکادیا مهاجم گلزنی است  و خیلی خوشحالم که سرخپوشان صاحب یک مهاجم ششدانگ شدند.  

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8263908/لوکادیا-یک-گل-مدرسه-ای-زیبا-به-ملوان-زد-زارع-برای-کنترل-تیمش-باید-صبور-باشد

دکمه بازگشت به بالا