اخبار فضای مجازی

تصمیمات داور بازی با پرسپولیس خنده دار بود

تصمیمات داور بازی با پرسپولیس خنده دار بود
محمد صادق بارانی کاپیتان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درباره برخورد جنجالی‌اش با بازیکن ملوان که با کوبیدن بطری آب روی زمین، حاشیه بزرگی را در جریان بازی با پرسپولیس رقم زد، اظهار کرد: جنجال که نبود. دقیقه ۸۵ تعویض شدم و بیرون آمدم. تنها روی نیمکت نشسته بودم و بازیکن جانشین من بد ارسال کرد که توپ به اوت رفت. به او اعتراض کرده و گفتم چه سانتری کردی؟ در ادامه داور چهارم در آن فشار لحظه حساس بازی علی صفایی را صدا کرد و گفت به من اخطار بدهد.
او افزود: آقای داور اگر می‌خواهی در جریان بازی باشی و دوربین رویت بیاید، برو کار کن و بیشتر زحمت بکش تا به درون زمین بیایی و جزو سه داور باشی. مثل ما بازیکنان که وقتی بازی نمی‌کنیم باید بیشتر تلاش کنیم تا در جمع ۱۱ نفر باشیم. نه اینکه با این کار‌ها بخواهی  به چشم بیایی. من روی نیمکت نشسته و در اعتراض به بازیکن خودمان بطری آبی که دستم بود، روی زمین زدم، اما به من کارت زرد داد. این تصمیم خیلی خنده‌دار و زشت بود.
کاپیتان ملوان درباره  اعتراض‌های مازیار زارع به داور، گفت: خنده‌دار است وقتی تیم دقیقه ۸۵ بازی تحت فشار است، چنین تصمیمی بگیرد. نمی‌گویم فوتبال وحشتناکی بازی کردیم، اما مقابل پرسپولیس که مهره، بازیکنان بزرگ و مربی خوبی دارد، بد بازی نکردیم.
بارانی درباره صحنه برخورد مشکوک بیرانوند و مهدی مومنی، گفت: آن صحنه را ندیدم و نظری ندارم.
او درباره  نتایج ضعیف ملوان گفت: باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم، اما بد بازی نمی‌کنیم.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8263889/تصمیمات-داور-بازی-با-پرسپولیس-خنده-دار-بود

دکمه بازگشت به بالا