اخبار بین المللی

بیانیه حزب الله لبنان در واکنش به شهادت عامل عملیات شعفاط

بیانیه حزب الله لبنان در واکنش به شهادت عامل عملیات
شعفاط
حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به رشادت‌های شهید التمیمی در مواجهه با ماشین کشتار و ترور رژیم اشغالگر قدس آورده است: این شهید بزرگوار به تنهایی با شجاعتی مثال زدنی با رژیم صهیونیستی مواجه شد و درماندگی ارتش این رژیم را برای بازداشت یک مبارز تنها ثابت کرد.
به گزارش المیادین، این بیانیه افزود: عزم شهید عدی التمیمی از قدرت و ایستادگی ملت فلسطین برای دفاع از سرزمین و مقدسات حکایت دارد. خون این شهید مشعل نورانی برای نسل‌های آینده و مبارزان شجاع فلسطین خواهد و همچنین انقلابی را رقم خواهد زد که تا آزادی کل فلسطین از نهر تا بحر آرام نخواهد گرفت.
این بیانیه در پایان با تبریک شهادت این مبارز به ملت فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی یک رژیم نژاد پرست موقت است و خون این شهدا راه را برای پیروزی نهایی هموار خواهد کرد.
شهید عدی التمیمی از مبارزان گروه “عرین الاسود” در کرانه باختری رود اردن بود که یازده روز پیش در تیراندازی به یک مرکز ایست و بازرسی رژیم صهیونیستی در ورودی اردوگاه فلسطینی “شعفاط” در شمال شرقی شهر اشغالی قدس موفق شد یک نظامی این رژیم را به هلاکت برساند و دو نفر دیگر را زخمی کند.
رژیم صهیونیستی پس از این عملیات تمام توان اطلاعاتی و نظامی خود را برای بازداشت التمیمی به کار گرفت، اما با شکست مفتضحانه دیگری روبرو شد.
شهید عدی التمیمی پیش از این با اجرای عملیاتی دیگر نزدیک شهرک صهیونیست نشین ” معالی أدومیم” نزدیک نابلس در کرانه باختری، یک شهرک نشین را زخمی کرد و تا لحظه آخر با نظامیان صهیونیست مبارزه کرد و به فیض شهادت نائل شد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8264095/بیانیه-حزب-الله-لبنان-در-واکنش-به-شهادت-عامل-عملیات-شعفاط

دکمه بازگشت به بالا