اخبار ورزشی

ربیعی خطاب به بازیکنان مس: صبور باشید

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: به بازیکنان تیمم می گویم شرایط به این صورت نخواهد ماند که موقعیت خلق کنید و به گل نرسید؛ این دوران تمام می‌شود.
محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی امشب تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: بازی را به صورت کامل در اختیار داشتیم ضمن اینکه مطلع بودیم با توجه به نتایج نفت در هفته های گذشته این تیم به دنبال این است که در بازی مقابل ما به هر نحوی امتیاز بگیرد و نبازد.

به گزارش ایسنا وی ادامه داد: نفت به انواع مختلف تلاش کرد و به هدفش که گرفتن امتیاز بود، رسید ولی ما در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم. امروز روز بدشانسی ما بود اما به بازیکنان تیمم می گویم شرایط به این صورت نخواهد ماند که موقعیت خلق کنید و به گل نرسید. این دوران تمام می شود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: انشاءالله بار روانی روی دوش مهاجمانمان برداشته و پای آنها به گل زنی باز می شود. امشب دو توپ را از سه قدم دروازه بیرون زدیم. موقعیت خاصی جز در ضربات ایستگاهی به حریف ندادیم و مالکیت توپ در اختیار ما بود. اما بازی مساوی شد. امیدوارم در بازی آینده از فرصت ها بهتر استفاده کنیم. 

وی بیان کرد: کادر فنی نفت مربیان باتجربه ای دارد. در فوتبال فرازونشیب است و درست است دو باخت ناگوار داشتند اما مقابل استقلال و پرسپولیس بازی خوبی انجام دادند. باید به کادر فنی فرصت داد زیرا آنها کارشته و توانمند هستند و قطعاً آینده نفت خوب خواهد بود. من پنج روز قبل از آغاز لیگ گفتم که نفت مسجدسلیمان که در بازی تدارکاتی به مصاف آنها رفته بودیم تیم متفاوتی است. دو فصل پیش ما هم در یک مقطع زمانی چهار باخت متوالی داشتیم اما به همت اعضای تیم از آن شرایط خارج شدیم. تساوی امشب برای نفت جای خوشحالی داشت و برای ما ناراحت کننده بود زیرا حق مان حداقل یک گل بود. در ده دقیقه اول بازی سه فرصت خوب را از دست دادیم.

ربیعی بیان کرد: پنج بازیکن نفت که امروز در ترکیب حضور داشتند شاگرد خود من بودند. روحیه خوبی در این تیم وجود دارد و امشب با جان و دل جنگیدند. به نظرم آینده برای دو تیم نفت و مس رفسنجان روشن است. 

ربیعی خاطرنشان کرد: در ده مسابقه ای که تاکنون برگزار کرده ایم، 6 بازی خارج از خانه بوده است و قرعه سختی برای ما بوده است. باید 18 امتیاز می گرفتیم که 13 امتیاز کسب کرده ایم که البته بیشترین میزان ضرر از اشتباهات داوری برای مس رفسنجان بوده است و سودی هم نبرده ایم. اگر امشب به پیروزی دست پیدا می کردیم 15 امتیازی می شدیم. در هر صورت در ریتم خودمان طبق هدفگذاری که داشته ایم عقب هستیم. قطعاً جبران خواهد شد زیرا فوتبال خوبی بازی می کنیم. بازیکنانم امشب در رختکن خیلی ناراحت بودند و با خود کلنجار می رفتند که باید چکار کنیم که ببریم که در همین جا به آنها می گویم صبور باشید و قرار نیست در تمام بازی ها بدشانس باشیم.

انتهای پیام

سورس:
https://www.isna.ir/news/1401072916195/ربیعی-خطاب-به-بازیکنان-مس-صبور-باشید

دکمه بازگشت به بالا