اخبار فضای مجازی

درویش: دلالان شایعه برکناری من را به راه انداختند/ رسول پناه با توانمندی اش حساب باشگاه پرسپولیس را بست

درویش: دلالان شایعه برکناری من را به راه انداختند/ رسول پناه
با توانمندی اش حساب باشگاه پرسپولیس را بست
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ما همه بازیکنان مدنظر گل محمدی را جذب کردیم. کمتر می‌شود که ما اسیر دلالی نشویم و بتوانیم بازیکن بگیریم. خوشبختانه توانستیم وارد فضای دلالی نشویم و بازیکن بگیریم. فضای دلالی جوی را ساخته بود که چرا فوروارد نمی‌گیرید و با لوکادیا  به توافقات اولیه رسیده بودیم، اما چند روز بعد گفتند باید ۱۰۰ هزار دلار بیشتر بپردازید. البته متوجه شدیم چند دلال در ایران به او زنگ زدند و گفتند که با این قیمت به پرسپولیس نرود و تیم خوب دیگری برایش در نظر گرفته بودند.
او ادامه داد: به هر حال مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس با لوکادیا در خارج از کشور قرارداد بست و بعد این موضوع را رسانه‌ای کردیم.  دلالی فضای نقل و انتقالات ما را آلوده کرده است و تیم‌ها نمی‌توانند به راحتی بازیکن بگیرند. اگر تیم‌ها بیایند و با دلالی مقابله کنند به طور حتم فوتبال هم به مسیر خوبی می‌رود.
درویش درباره  اینکه زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر و تحولات مدیریتی باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود، گفت: یکی از دلایلش این است که دلالان فضا را ملتهب می‌کنند و شایعه برکناری من را به راه انداختند، چون من با آن‌ها مقابله کرده بودم.  
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ۳ هفته پیش جریمه پرونده برانکو و دستیارانش به مبلغ ۱۱۵ هزار فرانک سوئیس آمده بود و فقط ۲ هفته مهلت داشت. همچنین  تاکنون با ۴۰ طلبکار حقیقی و حقوقی به میزان ۷۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسویه کردیم.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8264422/درویش-دلالان-شایعه-برکناری-من-را-به-راه-انداختند-رسول-پناه-با-توانمندی-اش-حساب-باشگاه-پرسپولیس-را-بست

دکمه بازگشت به بالا