اخبار فضای مجازی

هموار شدن راه قهرمانی با عملکرد مطلوب آزادکاران ایران در ۵ وزن دوم

هموار شدن راه قهرمانی با عملکرد مطلوب آزادکاران ایران در ۵
وزن دوم
مسابقات مقدماتی ۵ وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) جهان در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد که امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و کیان محمودجانلود در وزن ۶۵ کیلوگرم به گروه بازنده‌ها رفت. احمد محمدنژاد جوان و محمد نخودی نیز در اوزان ۵۷ و ۷۹ کیلوگرم از دور رقابت‌های کنار رفتند.
رقابت‌های پنج وزن دوم مسابقات کشتی آزاد امید‌های جهان از ظهر امروز (شنبه) آغاز می‌شود و ۵ نماینده دیگر کشورمان برای کسب مدال به مصاف حریفان خود خواهند رفت که عملکرد این نفرات برای رسیدن تیم ایران به سکوی قهرمانی در غیاب روسیه بسیار مهم خواهد بود.
بر همین اساس و در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۰ شرکت کننده دارد، آرمین حبیب زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با آسیل آیتاکین از قزاقستان مبارزه می‌کند.
در وزن ۷۴ کیلوگرم که با حضور ۲۶ کشتی گیر برگزار می‌شود، محمدحسین فیروزپور در دور نخست به مصاف آتامیرات چارلیف از ترکمنستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با عصمت جیتفجی از ترکیه مبارزه می‌کند.
در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۲۴ شرکت کننده دارد، سجاد غلامی در دور اول با ترنت هیدلای از آمریکا مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف نورتیلیک کاریپبایف از قرقیزستان می‌رود.
در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۱۹ نفر حضور دارند، امیرحیسن فیروزپور در دور اول با رضابک آیتموخان از قزاقستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با ادلان ویسخانوف از فرانسه مصاف می‌دهد.
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که با حضور ۱۶ نفر برگزار می‌شود، امیررضا معصومی در دور اول با آدیل میسیرجی از ترکیه پیکار می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف جونووان اسمیت از پورتوریکو و میلان کورسوگ از مجارستان می‌رود.
تیم ایران در رقابت‌های سال گذشته کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان که در شهر بلگراد صربستان برگزار شد با کسب یک مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۵ مدال برنز پائین‌تر از روسیه، عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8264502/هموار-شدن-راه-قهرمانی-با-عملکرد-مطلوب-آزادکاران-ایران-در-۵-وزن-دوم

دکمه بازگشت به بالا