اخبار فضای مجازی

توقع پرداخت پاداش مصوب را از وزارت ورزش داریم

توقع پرداخت پاداش مصوب را از وزارت ورزش داریم
رسول معتمدی دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا درباره اینکه حمایت‌ها از سمت وزارت ورزش چگونه است، اظهار کرد: تنها توقع ما از مسئولان وزارت ورزش این است که جوایزی که سال گذشته مصوب کردند را به ما پرداخت کنند تا از آن انگیزه بگیریم و برای مسابقات آینده با اعتماد به نفس بهتری به روی تخته برویم.
درباره مسابقات وزنه برداری  قهرمانی آسیا اظهار کرد: بعد از مسابقات کشور‌های اسلامی خدا کمک کرد و ۳ مدال طلا گرفتم که این اتفاق بی سابقه بود. پس از آن با تصمیم فدراسیون اردو‌های تیم ملی در بابلسر برگزار شد که انصافا اردو‌های خوبی بود. در آنجا تمرینات بسیار خوبی را با برنامه ریزی کادر فنی پشت سر گذاشتیم و این کمک کرد تا شرایط بهتری از لحاظ آمادگی برسیم.
حضور در وزن بالاتر تصمیم کادر فنی وزنه برداری بود 
او درباره اینکه چه شد در وزن ۱۰۹ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا رقابت کرد، گفت: بالاخره تصمیمی بود که به همراه مجموعه فدراسیون وزنه برداری با نظر کادر فنی گرفته شد و آن‌ها به این اجماع رسیدند و تصمیم گیری کردند که در یک وزن بالاتر بروم تا هم به دلایل فنی تجربه ام بالاتر برود و هم پخته‌تر شوم و هم بتوانم صحنه بین المللی بیشتری تجربه کنم. البته وزن خودم ۱۰۲ کیلوگرم بود، اما برای اینکه نیاز به کم کردن وزن نباشد و ریکاوری برای من سخت نشود در دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه زدم.
رکورد  ۱۸۰ کیلوگرم در یک ضرب را برای اولین بار به ثبت رساندم 
دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا تصریح کرد: اولین مسابقه‌ای بود که توانستم بدون خطا تمام حرکاتی که روی صحنه رفتم را با موفقیت پشت سر بگذرانم. البته از حرکت آخر ۲ ضرب انصراف دادم. رکورد ۱۸۰ کیلوگرم یک ضرب که مهار کردم تاکنون در هیچ مسابقه بین المللی نتوانسته بودم این وزنه را به ثبت برسانم و رکورد خوب و باارزشی بود که البته باید در یک ضرب رکوردم بیشتر از این باشد. من نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم، اما توانایی من خیلی بیشتر از این‌ها است تا بتوانم در مسابقات جهانی کلمبیا مدال‌های بهتری برای ایران بگیرم.
معتمدی بیان کرد: من در ۲ ضرب می‌توانستم وزنه‌های بیشتری بر جا بگذارم و اگر وزنه‌های بین ۲۲۵ تا ۲۳۰ کیلوگرم را مهار می‌کردم می‌توانستم بهترین وزنه بردار مسابقات شوم، اما بنا به صلاحدید کادر فنی از انجام این حرکات انصراف دادم.
حضور در وزن ۱۰۹ کیلوگرم چالش جدیدی برای من بود 
او درباره  اینکه با حضور در ۱۰۹ کیلوگرم چه چالشی را تجربه کرده است، گفت:چالش جدیدی برای خودم بود و خیلی مهم بود که خودم را محک بزنم. بالاخره رقبایم در این دسته از لحاظ وزنی از من بیشتر بودند، اما خوشبختانه خداوند کمک کرد که توانستم طلا بگیرم. در بحرین من بیشتر به این مسابقات به دید پیش زمینه آماده سازی برای مسابقات جهانی کلمبیا داشتم و خوشبختانه این اتفاق برایم رخ داد و امیدوارم در آنجا بتوانم خوب نتیجه بگیرم.
دارنده مدال طلای کشور‌های اسلامی درباره مسابقات جهانی بیان کرد: من می‌خواهم به این مسابقات بروم تا حداقل از عنوان قهرمانی ام دفاع کنم و در آن وزنه‌های خوبی هم به ثبت برسانم. در مجموع هم بتوانم امتیاز خوبی برای حضور در المپیک کسب کنم. می‌جنگم و کم نخواهم گذاشت. با توجه به حریفانی که دارم باید تلاشم بیشتر از این باشد تا بتوانیم اتفاق خوبی را رقم بزنم.
معتمدی درباره شرایط از لحاظ حمایتی خوب است یا نه! گفت: خوشبختانه شرایط خوبی از سوی مجموعه فدراسیون وزنه برداری برای من فراهم شده است. اوضاع بهتر شده است البته انتظار می‌رود تا شرایط بهتر شود. در کنار آن هم کادرفنی برای ما زحمات زیادی در این مدت کشیده اند تا به آمادگی لازم برای حضور در هر رقابتی برسیم و ان شاالله تمام این زحمات در کلمبیا به ثمر بنشینیم و شاهد کسب نتایج خوب در آنجا باشیم.
انوشیروانی رفاقتی مسئله جوایز را برطرف کرد 
او درباره اینکه برخی ملی پوشان از جوایزی که فدراسیون برای آن‌ها در قهرمانی آسیا در انتظار گرفته بود راضی نیستند، گفت: طبق صحبت‌هایی که انوشیروانی سرپرست فدراسیون در آنجا به صورت رفاقتی با ما داشت مشکلی از این بابت وجود نداشت، اما امیدوارم این مسئله هم برطرف شود تا ما بیشتر از قبل به حق واقعی خودمان برسیم.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8264875/توقع-پرداخت-پاداش-مصوب-را-از-وزارت-ورزش-داریم

دکمه بازگشت به بالا