اخبار فضای مجازی

صعود فیروزپور و معصومی به یک چهارم نهایی/ حبیب زاده و غلامی مغلوب شدند

صعود فیروزپور و معصومی به یک چهارم نهایی/ حبیب زاده و غلامی
مغلوب شدند
مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان (امید) از ساعت ۱۲ امروز (شنبه) در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.
بر همین اساس در وزن ۶۱ کیلوگرم آرمین حبیب زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ مغلوب آسیل آیتاکین از قزاقستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.
در وزن ۷۴ کیلوگرم، محمدحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر آتامیرات چارلیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۴ عصمت جیتفجی از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف وادیم کوریلنکو از اوکراین می‌رود.
در وزن ۸۶ کیلوگرم سجاد غلامی در دور اول با نتیجه ۱۵ بر ۶ مغلوب ترنت هیدلای از آمریکا شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند برای کسب مدال برنز، به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.
در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحیسن فیروزپور در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۲ رضابک آیتموخان از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور دوم با ادلان ویسخانوف از فرانسه مصاف می‌دهد.
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیررضا معصومی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر آدیل میسیرجی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف میلان کورسوگ از مجارستان می‌رود.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8264976/صعود-فیروزپور-و-معصومی-به-یک-چهارم-نهایی-حبیب-زاده-و-غلامی-مغلوب-شدند

دکمه بازگشت به بالا