اخبار فضای مجازی

توطئه دست های پشت پرده علیه استقلال

توطئه دست های پشت پرده علیه استقلال
محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره تساوی آبی پوشان برابر تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: تیم آلومینیوم اتوبوسی دفاع می‌کرد و مانع گلزنی مهاجمان استقلال شد. من برای کمیته داوران و کمیته انضباطی متاسف هستم که فقط محرومیت را برای استقلال در نظر می‌گیرند و ساپینتو را محروم کردند. ۲ نفر از کادر فنی آلومینیوم هم باید اخراج می‌شدند، اما این اتفاق رخ نداد.
او ادامه داد: به نظرم دست‌های پشت پرده در کار است و همه علیه استقلال شدند تا این تیم موفق نشود. به نظرم تیم آلومینیوم تاکنیکی نداشت و در نیمه دوم یک توپ هم به حسینی دروازه بان استقلال نرسید و آن‌ها اتوبوسی دفاع کرده و ضد فوتبال بازی می‌کردند. از آن طرف، آبی پوشان مالکیت توپ و میدان در اختیار داشتند و از موقعیت‌ها خود نتوانستند استفاده کنند. در این بازی هم پنالتی صددرصد ما را نگرفتند.
استقلال لیاقت برد برابر آلومینیوم را داشت
نوری گفت: تیم استقلال فوتبال بازی می‌کند و سرتر از حریفانش است. این تیم لیاقت کسب ۳ امتیاز بازی برابر آلومینیوم را داشت، اما بازیکنان موقعیت‌ها را خراب کردند. همچنین کادر فنی آلومینیوم با جار و جنجال باعث شدند که استقلال به حاشیه برود و این تیم به نتیجه نرسد. اگر کادر فنی استقلال این حرکات را انجام می‌داد به طور حتم با محرومیت مواجه می‌شد، اما مربیان آلومینیوم اخراج نشدند.
شیطنت برخی از افراد باعث عدم نتیجه گیری استقلال شده است
پیشکسوت استقلال درباره علت گل نزدن مهاجمان تیم استقلال بیان کرد: قائدی نسبت به دیدار‌های قبلی بهتر بازی کرد و محبی هم عملکرد مناسبی داشت. به نظرم بدشانسی در این باره دخیل است. علاوه بر این احساس می‌کنم شیطنت برخی از افراد باعث شده که استقلال نتواند نتیجه بگیرد. بازی تیم‌های پرسپولیس و گل گهر را هم دیده ام، اما هیچ تیمی مثل استقلال فوتبال بازی نمی‌کند و این تیم با بدشانسی مواجه است و ۲ امتیاز بازی خانگی هم برابر تیم آلومینیوم از دست داد. هر تیمی جلوی استقلال بازی کند به طور حتم می‌بازد مگر اینکه مثل آلومینیوم ضد فوتبال بازی کند.
استقلال در صورت نبود شیطنت‌ها شخصیت قهرمانی دارد
او درباره اینکه آینده استقلال را چطور می‌بیند؟ گفت: به نظرم تیم استقلال خوب بازی می‌کند و دست ساپینتو هم باز است. همچنین بازیکنان در داخل زمین بر حریفان فشار می‌آورند. البته اگر شیطنت‌ها در بیرون از مستطیل سبز رخ ندهد و داوری‌ها درست باشد و به یک تیم خاص کمک نکنند تا قهرمان شود به طور حتم استقلال لیاقت و شخصیت قهرمانی را دارد.
نبود ساپینتو در کنار زمین تاثیرگذار است
نوری درباره اینکه نبود ساپینتو چقدر در نتیجه نگرفتن استقلال موثر است، گفت: به هر حال ساپینتو پتانسیل بالایی دارد و فعالیت بدنی اش زیاد است. او انرژی خود را می‌تواند به داخل زمین انتقال بدهد و نبودش در کنار زمین تاثیرگذار است. اگر داور مسابقه عدالت را رعایت می‌کرد باید به ۲ مربی آلومینیوم کارت قرمز نشان می‌داد و آن‌ها را اخراج می‌کرد، اما فقط قانون را برای استقلال اعمال می‌کنند.
پیشکسوت استقلال درباره کم گل بودن بازی‌های لیگ برتر فوتبال گفت: به هر حال تیم‌های فوتبال نزدیک به هم هستند و موقعیت‌های کمی به دست می‌آورند و همین موضوع باعث شده که بازی‌های لیگ کم گل باشد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8265293/توطئه-دست-های-پشت-پرده-علیه-استقلال

دکمه بازگشت به بالا