اخبار ورزشی

محمدطاهر وادی: دیگر داخل زمین کم صحبت می‌کنیم/ باختیم و دنبال بهانه نیستم

پاسور تیم والیبال پیکان در واکنش به حرف‌های سرمربی تیم که گفته بود بازیکنان داخل زمین زیاد حرف می‌زنند، گفت: تلاش ما براین است که به تمام حرف‌های سرمربی تیم‌مان گوش بدهیم و از این به بعد صحبت‌ها کم می‌شود.

به گزارش ایسنا، پنج هفته از لیگ برتر والیبال مردان ایران گذشته است و تیم پیکان تهران که در سه هفته نخست مقابل رقبای خود به پیروزی رسیده بود، در هفته چهارم و پنجم شکست خورد. با این شکست‌ها پیکان جایگاه دومی جدول را از دست داد و به رده چهارم سقوط کرد.
محمدطاهر وادی، پاسور تیم پیکان در گفت‌وگو با ایسنا به کیفیت مسابقات در پنج هفته گذشته اشاره و بیان کرد: به نظرم امسال با توجه به وقت استراحت برای تیم‌ها لیگ پویا و خوبی داشته باشیم. البته تیم ما هنوز به آمادگی مطلوب نرسیده است.  
او در ادامه بیان کرد: پیکان جزو تیم‌های مدعی است و ما هم سعی داریم بهترین بازی‌ها را ارائه کنیم. هفته‌های اول لیگ است و رفته رفته بهتر می‌شویم.  
وادی به شکست پیکان مقابل تیم‌های راه‌یاب ملل مریوان و فولاد سیرجان ایرانیان اشاره کرد و گفت: باختیم و دنبال بهانه هم نیستم اما شرایط سفر به مریوان برای همه تیم‌ها سخت است که این موضوع در عملکرد تیم‌ها بدون تاثیر نیست.  
او در واکنش به اینکه پیمان اکبری سرمربی پیکان پس از شکست مقابل فولاد گفته بود، بازیکنان تیم درون زمین زیاد صحبت می‌کنند و تمرکزی روی عملکردشان ندارند، گفت: آقای اکبری احتمالا از بیرون زمین چیزی دیده که گفته زیاد صحبت می‌کنیم. تلاش ما براین است که به تمام حرف‌های سرمربی تیم‌مان گوش بدهیم و از این به بعد صحبت‌ها کم می‌شود.  
انتهای پیام 

سورس:
https://www.isna.ir/news/1401073016864/محمدطاهر-وادی-دیگر-داخل-زمین-کم-صحبت-می-کنیم-باختیم-و-دنبال

دکمه بازگشت به بالا