اخبار فضای مجازی

داستان پیچیده قهرمانی در مسابقات کشتی امید‌های جهان/ ۳ مدعی برای یک جام

داستان پیچیده قهرمانی در مسابقات کشتی امید‌های جهان/ ۳ مدعی
برای یک جام
دیدار‌های رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان (امید) روز‌های ۲۹ و ۳۰ مهرماه در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد و در پایان تیم کشورمان توسط امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا و امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم به مدال نقره رسید. کیان محمودجانلو در وزن ۶۵ کیلوگرم پنجم شد. احمد محمدنژاد جوان و محمد نخودی نیز در دور رقابت‌ها کنار رفتند تا تیم ایران با ۵۹ امتیاز در جایگاه سوم ۵ وزن نخست قرار گیرد.
در پایان مسابقات ۵ وزن نخست و در رده بندی تیمی گرجستان با ۷۶ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد، اوکراین با ۶۳ امتیاز دوم است، ترکیه، آمریکا و ارمنستان نیز به ترتیب با ۴۸، ۴۷ و ۴۶ امتیاز در جایگاه‌های چهارم تا ششم قرار دارند.
رقابت‌های مقدماتی پنج وزن دوم نیز شب گذشته (شنبه) برگزار شد که محمدصادق فیروزپور در وزن ۷۴ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و سجاد غلامی در وزن ۸۶ کیلوگرم به گروه بازنده‌ها رفت. آرمین حبیب زاده هم حذف شد.
بر همین اساس و با توجه به وضعیت کشتی گیران تیم‌های ایران، گرجستان و آمریکا در ۵ وزن دوم، قهرمانی این دوره از رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال جهان به یکی از این تیم‌ها می‌رسد، اتفاقی که امشب (یکشنبه) مشخص خواهد شد.
رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان نیز روز‌های ۲۵ لغایت ۲۷ مهرماه در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب ۳ مدال طلا و ۳ مدال برنز به عنوان قهرمانی رسید.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8265345/داستان-پیچیده-قهرمانی-در-مسابقات-کشتی-امید‌های-جهان-۳-مدعی-برای-یک-جام

دکمه بازگشت به بالا