اخبار فضای مجازی

حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی جایگاه حقوقی ندارد/ پرداخت پول ویلموتس حل و فصل شده است

حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی جایگاه حقوقی ندارد/ پرداخت
پول ویلموتس حل و فصل شده است
صفی الله فغانپور درباره بازگشت خود به فدراسیون فوتبال در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: من به عنوان مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال انتخاب شدم و با توجه به اینکه حضورم به عنوان معاونت حقوقی در باشگاه پیکان منافات داشت از این باشگاه جدا شدم. 
فغانپور درباره بحث راه اندازی کمپین حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی گفت: این موضوع جایگاه حقوقی ندارد و یک بحث سیاسی است. همچنین در مقررات فیفا و ای اف سی ذکر نشده، تیمی که از لحاظ فوتبالی راهی جام جهانی شده است از این مسابقات کنار گذاشته شود و تیم دیگری جایگزینش شود. علاوه بر این، این موضوع در فیفا هم مطرح نشده است. 
او درباره وضعیت پرونده ویلموتس بیان کرد: حکم ویلموتس صادر شده  و در مرحله اجرایی قرار گرفته است. پرداخت پول ویلموتس هم حل و فصل شده است. 
مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت قرارداد اسکوچیچ اظهار کرد: با اسکوچیچ تسویه حساب شد و نگرانی در این باره وجود ندارد. 
فغانپور درباره اینکه پرونده جدیدی به دست فدراسیون فوتبال نرسیده است، گفت: نه، فعلا موضوع خاصی مطرح نیست تا بررسی و رسیدگی کنیم. 

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8265649/حذف-تیم-ملی-فوتبال-از-جام-جهانی-جایگاه-حقوقی-ندارد-پرداخت-پول-ویلموتس-حل-و-فصل-شده-است

دکمه بازگشت به بالا