اخبار بین المللی

عرین الاسود‏، ترکیبی از رزمندگان فلسطینی با تاکتیک‌های جدید مبارزاتی

عرین الاسود‏، ترکیبی از رزمندگان فلسطینی با تاکتیک‌های جدید
مبارزاتی
مدیر مرکز آزادگان حقوق بشر در شهر نابلس در کرانه باختری گفت، اعضای گروه وحدت بخش و فراگیر «عرین الاسود» ‏، اغلب رزمندگانی هستند که در دیگر گروه‌های مقاومت فلسطینی عضویت دارند و توانسته اند با تاکتیک‌های جدید مبارزاتی خود‏، محبوبیت زیادی در میان فلسطینیان به دست آورند.
فواد الخفش درباره گروه معروف به عرین الاسود «بیشه شیران» اظهار داشت: ابتدا به روح شهدا درود می‌فرستم و برای مجروحان شفا و برای اسرا آزادی آرزو می‌کنم. عرین الاسود گروهی است که به مقاومت فلسطینی تعلق دارد و خط مشی مقاومت یا همان خط مشی حماس و جنبش جهاد اسلامی و جبهه خلق برای آزادی فلسطین یا دیگر گروه‌ها را دنبال می‌کند.
وی ادامه داد: این گروه نیز میراث دار تاریخی و امتداد دیگر گروه‌های مقاومت است که هرگز سلاح خود را زمین نگذاشته اند، نظیر گرو‌های عزالدین قسام، گردان‌های قدس و گردان‌های ابوعلی مصطفی که امتداد واقعی و تاریخی مبارزه دراز مدتی است که ملت مقاوم فلسطین آنرا رهبری می‌کند.
او در پایان نیز اعلام کرد این گروه امتداد دیگر گروه‌های مقاومت فلسطینی است که تحت لوا و پرچم عرین الاسود مبارزه می‌کنند؛ بنابراین همگان می‌دانند که گروه‌ها و شاخه‌های مقاومت فلسطینی چه نقشی در مبارزات داشته اند و این تجمع وحدت بخش با این چارچوب جامع و با اسم عرین الاسود‏، گروهی از رزمندگان را گردهم آورده است که اغلب آن‌ها وابسته به سازمان‌ها و دیگر گروه‌های مقاومت هستند و محبوبیت زیادی در میان گروه‌های فلسطینی به دست آورده اند

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8265983/عرین-الاسود‏-ترکیبی-از-رزمندگان-فلسطینی-با-تاکتیک‌های-جدید-مبارزاتی

دکمه بازگشت به بالا