اخبار فضای مجازی

مالکیت، مشکل پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه ای/ ارائه گزارش مالی سرخ پوشان به سازمان خصوصی سازی

مالکیت، مشکل پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه ای/ ارائه گزارش
مالی سرخ پوشان به سازمان خصوصی سازی
مدیران باشگاه پرسپولیس در حال تکمیل مدارک خود برای دریافت مجوز حرفه ای هستند تا  تیمشان بتواند در لیگ قهرمانان آسیا سال آینده شرکت کند. 
طبق اعلام یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس، مالکیت این باشگاه مشکل اساسی سرخپوشان برای دریافت مجوز حرفه ای است. 
با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شده اما هنوز مالکیتش در اختیار دولت است و همین موضوع به مشکل این باشگاه برای دریافت مجوز حرفه ای تبدیل شده است. سرخپوشان پایتخت بدهی دارند اما وضعیتشان نسبت به استقلال برای دریافت مجوز حرفه ای بهتر است.
حسین قربانزاده، در پی ملاقاتی که در کیش برگزار شد، امروز پذیرای نشستی با رضا درویش بود.
با توجه به این که فرایند واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس از زمستان سال ۱۴۰۰ آغاز شد، در راستای حفاظت از منافع سهامداران، تکالیفی برای باشگاه ایجاد گردید که از جمله آن‌ها باید به اجرای مصوبات سازمان خصوصی‌سازی و همچنین نحوه هزینه کرد و مصرف منابع مالی باشگاه حاصل از افزایش سرمایه و فروش سهام اشاره داشت. باشگاه پرسپولیس در این مدت تلاش کرده است با وجود مواجهه با مشکلات گوناگون به این موارد پایبند باشد.
در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی که هفته گذشته در کیش برگزار شد، رئیس سازمان خصوصی‌سازی در جلسه با مدیرعامل باشگاه، پایبندی پرسپولیس به اجرای مصوبات را تایید کرد. در همان جلسه مقرر شد باشگاه پرسپولیس گزارشی از ادامه فعالیت‌های خود در بخش مالی، تقدیم سازمان خصوصی‌سازی نماید و همچنین درخواست‌ها و پیشنهادهای خود را برای طرح در کمیته مصارف ارائه کند.
رضا درویش امروز (سه‌شنبه) در راستای اجرا و پیگیری همین موارد همراه تعدادی از معاونان و مدیران راهی سازمان خصوصی‌سازی شد. وی در جریان دیدار و گفتگو با قربانزاده، گزارش مالی شرکت را نیز ارایه کرد.

منبع :
https://www.yjc.news/fa/news/8267715/مالکیت-مشکل-پرسپولیس-برای-دریافت-مجوز-حرفه-ای-ارائه-گزارش-مالی-سرخ-پوشان-به-سازمان-خصوصی-سازی

دکمه بازگشت به بالا